Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Zimní stadion – rekonstrukce technologického zařízení

25 000 000 25,0 milionů

Zadavatel Město Valašské Meziříčí Dodavatel Podání nabídek 29. července 2025 10:00 Datum zveřejnění 27. června 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky je realizace akce „Zimní stadion - rekonstrukce technologického zařízení“, která zahrnuje vypracování návrhu technického řešení rekonstrukce chlazení ledové plochy, vypracování projektové / prováděcí dokumentace a následnou dodávku, montáž a samotnou instalaci technologického zařízení dle technické specifikace, která je přílohou zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky budou zejména následující činnosti, dodávky a práce:
- Zaměření stávajícího stavu, pasportizace budovy v rozsahu nezbytně nutném pro rekonstrukci technologického zařízení;
- Prověření a zajištění potřebných rozvodů a instalací jednotlivých médií;
- Projekční práce v souladu s vyhláškou č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb ve znění pozdějších předpisů včetně požárně bezpečnostního řešení a položkového rozpočtu, který bude podkladem pro měsíční fakturaci v rámci realizace;
- Inženýrská činnost v souladu se stavebním zákonem ve znění pozdějších předpisů;
- Zajištění veškerých potřebných povolení stavebního úřadu dle platné legislativy;
- Odpojení od médií, demontáž, odvoz a likvidace původní technologie chlazení a veškerých souvisejících zařízení v souladu s platnou legislativou;
- Veškeré související stavební práce včetně potřebných rozvodů a instalací jednotlivých médií pro následnou montáž nového chladícího zařízení, včetně výmalby dotčených prostor;
- Doprava a dodávka potřebného materiálu a zařízení (včetně jeho součástí a příslušenství) do místa plnění, jeho instalace, včetně připojení v místě plnění a uvedení do provozu v místě plnění, úklid a řádná likvidace a odvoz veškerých obalových a přepravních materiálů a odpadů vzniklých při plnění zakázky, a to v souladu s platnou legislativou;
- Dodávka a montáž mantinelů dle technické specifikace, která byla součástí zadávací dokumentace;
- Revize, zaškolení obsluhy, včetně odzkoušení funkčnosti;
- Zajištění pravomocného kolaudačního rozhodnutí, resp. zkušebního provozu, bude-li vyžadováno stavebním úřadem;
- Záruční a pozáruční servis;
- Veškeré další činnosti nutné k řádné realizaci předmětu veřejné zakázky.
Zadavatel stanoví minimální požadavky na předmět veřejné zakázky. Tyto minimální požadavky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou součástí příloh zadávací dokumentace.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 41 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry