ZAVEDENÍ DYNAMICKÉHO NÁKUPNÍHO SYSTÉMU na zajištění proexportních akcí v rámci programu Incomingové mise na podporu rozvoje obchodních vztahů ČR se zahraničím
20 000 000 20,0 milionů Kč
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Dodavatel
Podání nabídek
Datum zveřejnění
8. července 2024
Popis
2.1 Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je zajištění proexportních akcí v rámci programu Incomingové mise na podporu rozvoje obchodních vztahů ČR se zahraničím. Incomingovou misí se rozumí návštěva zástupců zahraničních institucí a/nebo významných či oborově perspektivních společností, zahraničních odborníků anebo odborných novinářů v České republice, která se odehrává například při příležitosti oborového veletrhu či jiné významné tuzemské prezentační akce (semináře, konference, workshopu atd.), případně se jedná o samostatnou návštěvu s pracovním programem například ve formátu turné po českých firmách. Pro účely programu jsou do definice zahrnuty rovněž delší vzdělávací návštěvy, případně i obousměrné interakce, jejichž cílem je tzv. twinning. Program se řídí podmínkami, které tvoří přílohu č. 2 a obsahují mj. pokyny pro realizační firmy.
2.2 Další specifikace předmětu zakázky
Plánované druhy plnění:
- doprava do ČR a zpět (účastníků i případného doprovodu),
- doprava v ČR (účastníků i případného doprovodu),
- ubytování (účastníků i případného doprovodu),
- tlumočení a překlady,
- pronájem prostor,
- technická realizace a vybavení (AV technika, nábytek, stavba stánků apod.),
- vstupenky na veletrh/konferenci/seminář,
- marketing, propagace, tisk a související služby,
- hostesky a jiný pomocný personál,
- služby školitelů/expertů včetně honorářů,
- pohoštění při jednáních, společenské a networkingové akce,
- organizační a koordinační činnost realizátora,
- jiné položky logistického, technického, produkčního či marketingového charakteru relevantní pro realizaci konkrétní incomingové mise, přesněji specifikované v zadání příslušné výzvy k podání nabídek. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 34 % nových dodavatelů
Předmětem veřejné zakázky je zajištění proexportních akcí v rámci programu Incomingové mise na podporu rozvoje obchodních vztahů ČR se zahraničím. Incomingovou misí se rozumí návštěva zástupců zahraničních institucí a/nebo významných či oborově perspektivních společností, zahraničních odborníků anebo odborných novinářů v České republice, která se odehrává například při příležitosti oborového veletrhu či jiné významné tuzemské prezentační akce (semináře, konference, workshopu atd.), případně se jedná o samostatnou návštěvu s pracovním programem například ve formátu turné po českých firmách. Pro účely programu jsou do definice zahrnuty rovněž delší vzdělávací návštěvy, případně i obousměrné interakce, jejichž cílem je tzv. twinning. Program se řídí podmínkami, které tvoří přílohu č. 2 a obsahují mj. pokyny pro realizační firmy.
2.2 Další specifikace předmětu zakázky
Plánované druhy plnění:
- doprava do ČR a zpět (účastníků i případného doprovodu),
- doprava v ČR (účastníků i případného doprovodu),
- ubytování (účastníků i případného doprovodu),
- tlumočení a překlady,
- pronájem prostor,
- technická realizace a vybavení (AV technika, nábytek, stavba stánků apod.),
- vstupenky na veletrh/konferenci/seminář,
- marketing, propagace, tisk a související služby,
- hostesky a jiný pomocný personál,
- služby školitelů/expertů včetně honorářů,
- pohoštění při jednáních, společenské a networkingové akce,
- organizační a koordinační činnost realizátora,
- jiné položky logistického, technického, produkčního či marketingového charakteru relevantní pro realizaci konkrétní incomingové mise, přesněji specifikované v zadání příslušné výzvy k podání nabídek. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 34 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.