Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Zajišťování stěhovacích služeb a dalších souvisejících činností

10 000 000 10,0 milionů

Zadavatel Ministerstvo pro místní rozvoj Dodavatel Podání nabídek 28. srpna 2025 10:00 Datum zveřejnění 25. července 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky je zajištění veškerých stěhovacích prací a souvisejících činností (dále jen „Služby“). Služby spočívají zejména v provádění stálé stěhovací služby v budovách zadavatele (dále jen „Prostory zadavatele“) a stěhování na objednávku.

V rámci stálé stěhovací služby budou poskytovány tyto služby:
a) stěhování kanceláří, archivů a skladů;
b) stěhování drobného inventáře;
c) stěhování tiskovin, brožur, spisů, včetně odpovídajícího zabalení;
d) demontáž nábytku dle požadavků zadavatele;
e) naskladňování a vyskladňování drobné kancelářské techniky, elektronického majetku (zejména PC a jiného hardware), kopírek, klimatizací apod.;
f) naskladňování a vyskladňování nábytku z příslušného skladu, který má dodavatel ve své správě;
g) naložení a vyložení stěhovaných předmětů;
h) odborné umístění a upevnění stěhovaných předmětů na/ve vozidle určeném k transportu stěhovaných věcí;
i) opětovná montáž nábytku dle požadavků zadavatele;
j) rozmístění v nových prostorách dle požadavků zadavatele;
k) nakládání archivních materiálů do kartonových krabic;
l) stěhování kartonových krabic se spisy;
m) drobné opravy poškozeného nábytku;
n) vyklízecí práce;
o) poskytnutí součinnosti při provádění inventarizace nábytku v příslušném skladu a ostatních prostorách zadavatele.

V rámci stěhování na objednávku budou poskytovány tyto služby:
a) zajištění přesunů mimořádně těžkých břemen, zpravidla břemen nad 200 kg;
b) převoz inventáře na mimořádné akce;
c) zajištění potřebného počtu obalového materiálu – například protinárazová (bublinová) fólie, fixační (strečová) fólie, kartonové krabice (dle pokynů zadavatele na základě aktuálních provozních potřeb);
d) zajištění a odvoz archivačního materiálu ke skartaci;
e) odvoz vyřazeného majetku (nábytek, elektronika, PC apod.) k ekologické likvidaci a zajištění této likvidace; předmětem veřejné zakázky ale není likvidace nebezpečného odpadu.

Podrobnější specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 18 % nových dodavatelů Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry