Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Zajištění technologické a aplikační podpory provozu ICT infrastruktury úřadu

51 500 000 51,5 milionů

Zadavatel Městská část Praha 9 Dodavatel Podání nabídek 9. června 2025 14:00 Datum zveřejnění 5. května 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb převzetí spočívajících zejména
v převzetí služeb od stávajícího poskytovatele, který poskytuje zadavateli služby
podpory a provozu infrastruktury zadavatele, a to na základě plánu převzetí
vypracovaného dodavatelem v rámci nabídky.

Na základě podmínek stanovených v Příloze č. 5 zadávací dokumentace „Závazný návrh
Rámcové dohody“ (dále také „Rámcová dohoda“) bude dále docházet k uzavírání dílčích
smluv („Dílčí smlouva“), na jejichž základě bude vybraný dodavatel povinen
prostřednictvím členů realizačního týmu na svůj náklad a nebezpečí poskytovat
zadavateli služby spočívající v:
i) poskytování technologické a aplikační podpory provozu infrastruktury
a uživatelské podpory zadavatele za podmínek dle jednotlivých katalogových listů
uvedených v Příloze č. 1 Rámcové dohody (dále jen „Katalogové listy“), a to
zejména (nikoli však výlučně) v těchto oblastech:
a. konsolidace a správa HW a SW infrastruktury;
b. podpora serverové, bezpečnostní, dohledové, úložné, virtualizační,
zálohovací a síťové infrastruktury;
c. systémová podpora a správa a management konfigurací;
d. adresářové systémy;
e. podpora koncových uživatelů a koncových zařízení;
f. monitorovací a dohledové služby bezpečnostní infrastruktury,
g. maintenance a prodloužení záruk na HW a SW
(dále též jen jako „Služby dle Katalogových listů“);
ii) poskytování dalších služeb prostřednictvím členů realizačního týmu dodavatele
dle požadavků zadavatele po celou dobu účinnosti Rámcové dohody (dále jen
„Služby specialistů“) nad rámec Služeb dle Katalogových listů; a
iii) případném poskytnutí služeb exitu spojených se závěrečným ukončením
poskytování Služeb podle Rámcové dohody a spočívajících v přípravě a předání
infrastruktury zadavatele novému poskytovateli na konci smluvního vztahu podle
pokynů zadavatele, které zahrnují zejména: poskytnutí potřebné součinnosti podle
pokynů zadavatele novému poskytovateli, předání veškeré dokumentace
a potřebných informací, řádné předání všech potřebných dat včetně dat
doplňkových, vypracování exitového plánu v dostatečném předstihu a poskytnutí
nezbytné součinnosti k jeho realizaci (dále jen „Služby exitu“),
(dále společně Služby převzetí, Služby dle Katalogových listů, Služby specialistů a Služby
exitu též jako „Služby“ či jednotlivě jen jako „Služba“).
Služby budou poskytovány v rozsahu a způsobem popsaným v Rámcové dohodě a dále
v Příloze č. 1 této Rámcové dohody (dále také „Technická specifikace“), a to včetně
průřezových požadavků. Rozsah a obsah Služeb je uveden formou požadavků
a příslušných katalogových listů (dále jen „Katalogový list“) v Technické specifikaci.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 36 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry