Zajištění svozu odpadů pro město Hulín
Zadavatel
Město Hulín
Dodavatel
Podání nabídek
30. května 2025 10:00
Datum zveřejnění
30. dubna 2025
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření smlouvy na zajištění komplexního systému nakládání s odpady na území města Hulína a jeho místních částí Záhlinice a Chrášťany, včetně provozu sběrného dvora umístěného na ul. Kostelní 988, Hulín, v souladu s platnými právními předpisy České republiky a obecně závaznými vyhláškami zadavatele. Účelem veřejné zakázky je, aby vybraný dodavatel zajistil pro zadavatele plnění povinností zadavatele, které vyplývají
ze zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a dle příslušných prováděcích předpisů, zejména pak vyhlášky č. 273/2021 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady,, a dále cílů a povinností plynoucích, z aktuálního Plánu odpadového hospodářství Zlínského kraje (dále jen „POH ZK“) a Obecně závazné vyhlášky zadavatele o stanovení obecního systému odpadového hospodářství.
Dodavatel bude povinen za podmínek uvedených v této zadávací dokumentaci, včetně smlouvy o poskytování služeb, provést pro zadavatele odborné služby a veškeré související úkony, práce a činnosti, spočívající v likvidaci – sběru, svozu, třídění a uložení, zajištění využití nebo odstranění zadavatelem určeného směsného a odděleně soustřeďovaného komunálního, nebezpečného a objemného odpadu a dalšího jiného odpadu, jehož původcem je zadavatel, které jsou nezbytné pro jejich provedení se všemi obvyklými vlastnostmi. Součástí poskytovaných služeb bude rovněž zajištění provozu sběrného dvora, a to včetně zajištění sběrných nádob (kontejnerů) a obslužného personálu sběrného dvora. Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 50 % zakázek
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
ze zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a dle příslušných prováděcích předpisů, zejména pak vyhlášky č. 273/2021 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady,, a dále cílů a povinností plynoucích, z aktuálního Plánu odpadového hospodářství Zlínského kraje (dále jen „POH ZK“) a Obecně závazné vyhlášky zadavatele o stanovení obecního systému odpadového hospodářství.
Dodavatel bude povinen za podmínek uvedených v této zadávací dokumentaci, včetně smlouvy o poskytování služeb, provést pro zadavatele odborné služby a veškeré související úkony, práce a činnosti, spočívající v likvidaci – sběru, svozu, třídění a uložení, zajištění využití nebo odstranění zadavatelem určeného směsného a odděleně soustřeďovaného komunálního, nebezpečného a objemného odpadu a dalšího jiného odpadu, jehož původcem je zadavatel, které jsou nezbytné pro jejich provedení se všemi obvyklými vlastnostmi. Součástí poskytovaných služeb bude rovněž zajištění provozu sběrného dvora, a to včetně zajištění sběrných nádob (kontejnerů) a obslužného personálu sběrného dvora. Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 50 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.