ZAJIŠTĚNÍ SLUŽEB EXTERNÍHO CALL CENTRA
60 000 000 60,0 milionů Kč
Zadavatel
Pražská plynárenská, a.s.
Dodavatel
Podání nabídek
Datum zveřejnění
18. července 2025
Popis
Předmět veřejné zakázky spočívá v zajištění služeb externího call centra s minimálně 50 FTE operátory ve smyslu čl. 3.5.4 písm. a) zadávací dokumentace, část B – kvalifikační dokumentace (dále jen „Kvalifikační dokumentace“), které by vykrývalo zvýšené nároky na kapacitu interního call centra zadavatele.
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb externího call centra dodavatelem zadavateli spočívajících zejm. v:
(i) zabezpečení prostor, veškerého materiálního, IT a personálního vybavení potřebného pro provoz externího call centra ze strany dodavatele na náklady dodavatele;
(ii) přijímání, zpracovávání a vyřizování jednotlivých telefonických požadavků stávajících i potenciálních zákazníků zadavatele (dále jen „Zákazník“) učiněných na zákaznickou linku zadavatele, které budou přesměrovány prostřednictvím IT systému zadavatele na externí call centrum, a to prostřednictvím telefonické, popř. následné listinné nebo elektronické písemné interakce se Zákazníky; a
(iii) realizace:
procesů „Servis“;
procesů „Aktiv“; a
procesů „Vymáhání pohledávek“,
tak, jak jsou tyto blíže specifikovány v příloze č. 1 závazného vzoru rámcové smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace, část A – pokyny zadavatele (dále jen „Pokyny“).
V podrobnostech k předmětu plnění veřejné zakázky pak zadavatel odkazuje na zadávací dokumentaci, zejm. pak na přílohu č. 1 Pokynů – Vzor rámcové smlouvy. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb externího call centra dodavatelem zadavateli spočívajících zejm. v:
(i) zabezpečení prostor, veškerého materiálního, IT a personálního vybavení potřebného pro provoz externího call centra ze strany dodavatele na náklady dodavatele;
(ii) přijímání, zpracovávání a vyřizování jednotlivých telefonických požadavků stávajících i potenciálních zákazníků zadavatele (dále jen „Zákazník“) učiněných na zákaznickou linku zadavatele, které budou přesměrovány prostřednictvím IT systému zadavatele na externí call centrum, a to prostřednictvím telefonické, popř. následné listinné nebo elektronické písemné interakce se Zákazníky; a
(iii) realizace:
procesů „Servis“;
procesů „Aktiv“; a
procesů „Vymáhání pohledávek“,
tak, jak jsou tyto blíže specifikovány v příloze č. 1 závazného vzoru rámcové smlouvy, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace, část A – pokyny zadavatele (dále jen „Pokyny“).
V podrobnostech k předmětu plnění veřejné zakázky pak zadavatel odkazuje na zadávací dokumentaci, zejm. pak na přílohu č. 1 Pokynů – Vzor rámcové smlouvy. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.