Zajištění servisní podpory centrální IP telefonie od roku 2024
29 997 600 30,0 milionů Kč
Zadavatel
Generální finanční ředitelství
Dodavatel
IXPERTA s.r.o.
Podání nabídek
9. ledna 2024 10:00
Datum zveřejnění
8. prosince 2023
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je zajištění servisní podpory stávající centrální IP telefonie založené na systému OpenScape Voice (dále jen „servisní podpora“).
Servisní podporou se rozumí zajištění formou SLA lokální podpory nasazené technologie společnosti Unify, prostřednictvím certifikovaného partnera.
Servisní podporou se rozumí poskytování odborných služeb souvisejících s užíváním nasazené technologie.
Servisní podpora zahrnuje 3 kategorie služeb:
základní technická podpora (kategorie A),
SW a HW podpora (kategorie B),
konfigurační a servisní podpora a školení (kategorie C).
Podrobnější specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace – Návrh servisní smlouvy. Požadované parametry servisní podpory dle jednotlivých kategorií a její rozsah jsou uvedeny v Příloze č. 4 Zadávací dokumentace - Specifikace požadovaných parametrů servisní podpory (SLA) a v Příloze č. 5 Zadávací dokumentace - Specifikace servisované technologie a místa plnění servisní podpory. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Servisní podporou se rozumí zajištění formou SLA lokální podpory nasazené technologie společnosti Unify, prostřednictvím certifikovaného partnera.
Servisní podporou se rozumí poskytování odborných služeb souvisejících s užíváním nasazené technologie.
Servisní podpora zahrnuje 3 kategorie služeb:
základní technická podpora (kategorie A),
SW a HW podpora (kategorie B),
konfigurační a servisní podpora a školení (kategorie C).
Podrobnější specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace – Návrh servisní smlouvy. Požadované parametry servisní podpory dle jednotlivých kategorií a její rozsah jsou uvedeny v Příloze č. 4 Zadávací dokumentace - Specifikace požadovaných parametrů servisní podpory (SLA) a v Příloze č. 5 Zadávací dokumentace - Specifikace servisované technologie a místa plnění servisní podpory. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.