Zajištění poradenských, kontrolních a organizačních služeb
960 000 960 000 Kč
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchodu
Dodavatel
Jana Bimková
Podání nabídek
11. listopadu 2019 10:00
Datum zveřejnění
24. října 2019
Popis
Zajištění organizačních, kontrolních a poradenských služeb v rámci projektu portálu BusinessInfo.cz a poskytování organizačních služeb v rámci projektového a finančního řízení u projektů původně financovaných ze Strukturálních fondů EU, tj. do roku 2019 ve státní příspěvkové organizaci – České agentuře na podporu obchodu/CzechTrade (dále jen „zadavatel“). Dále organizační a administrativní zajištění údajů a informační podpora klientům zadavatele v rámci Adresáře exportérů/Klientské zóny, event. dalších elektronických služeb zadavatele.
Specifikace předmětu zakázky:
Poskytovatel bude pro zadavatele zajišťovat níže uvedené služby související s rozvojem portálu BusinessInfo.cz především v následujících oblastech: poradenství s administrativou projektu, plánováním, rozpočtováním a kontrolou výdajů a nákladů a dále služby související s administrací elektronických produktů zadavatele:
Základní oblasti poskytovaných služeb a poradenství v rámci projektu:
- poradenství a organizační služby při finančním plánování a tvorbě rozpočtu,
- evidence cash-flow rozpočtu, evidence a kontrola objednávek a výdajů, dokumentace,
- poradenské a kontrolní služby v oblasti finančního řízení projektu v souvislosti s nutností archivace veškerých dat a dokumentů k projektu „Rozvoj oficiálního portálu pro podnikání a export ve vazbě na PVS a ostatní IS VS“, reg. Číslo 1.06/1.1.00/07.06380, spolufinancovaného z Integrovaného operačního programu (dále také jen „IOP“) v souladu s odpovídajícími předpisy EU,
- průběžné rešerše a identifikace potenciálních příležitostí pro rozvoj portálu v rámci dotačních programů ESI fondů,
- administrativní, organizační a kontrolní činnost související s vedením projektu portálu BusinessInfo.cz mezi Informačními systémy státní správy (IS VS) dle zákona 365/2000 a souvisejícími předpisy a metodikami,
- organizační a administrativní služby při zajištění údajů v informačním systému a informační podpora klientům Adresáře exportérů/Klientské zóny,
- koordinace obsahových prací na rozvoji dílčích projektů s MPO (především databáze formulářů, Jednotná kontaktní místa, Single digital gateway),
- příprava podkladů pro komunikaci s vybranými partnery projektu (především Portál veřejné správy, ministerstva, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Hospodářská komora, aj.),
- poradenství při řízení a koordinaci vybraných dodavatelů pro portál BusinessInfo.cz (především administrativa spojená s dodavatelem obsahu, správy a realizace SW, překladů a dodavateli analytických materiálů),
- kontrola finančních dokladů dodavatelů, kontrola evidence redakčních prací a vykazovaných dokladů a předávacích protokolů, publikovaných článků v daném období.
Předpoklad rozsahu prací může být mezi 30-35 hod. týdně (resp. cca 125 hod/měsíc) v závislosti na potřebách zadavatele v rámci celého předmětu zakázky pokrývající všechny poptávané a provázané činnosti a předpokládáme min. 1 osobu, která by se předmětu zakázky věnovala. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Specifikace předmětu zakázky:
Poskytovatel bude pro zadavatele zajišťovat níže uvedené služby související s rozvojem portálu BusinessInfo.cz především v následujících oblastech: poradenství s administrativou projektu, plánováním, rozpočtováním a kontrolou výdajů a nákladů a dále služby související s administrací elektronických produktů zadavatele:
Základní oblasti poskytovaných služeb a poradenství v rámci projektu:
- poradenství a organizační služby při finančním plánování a tvorbě rozpočtu,
- evidence cash-flow rozpočtu, evidence a kontrola objednávek a výdajů, dokumentace,
- poradenské a kontrolní služby v oblasti finančního řízení projektu v souvislosti s nutností archivace veškerých dat a dokumentů k projektu „Rozvoj oficiálního portálu pro podnikání a export ve vazbě na PVS a ostatní IS VS“, reg. Číslo 1.06/1.1.00/07.06380, spolufinancovaného z Integrovaného operačního programu (dále také jen „IOP“) v souladu s odpovídajícími předpisy EU,
- průběžné rešerše a identifikace potenciálních příležitostí pro rozvoj portálu v rámci dotačních programů ESI fondů,
- administrativní, organizační a kontrolní činnost související s vedením projektu portálu BusinessInfo.cz mezi Informačními systémy státní správy (IS VS) dle zákona 365/2000 a souvisejícími předpisy a metodikami,
- organizační a administrativní služby při zajištění údajů v informačním systému a informační podpora klientům Adresáře exportérů/Klientské zóny,
- koordinace obsahových prací na rozvoji dílčích projektů s MPO (především databáze formulářů, Jednotná kontaktní místa, Single digital gateway),
- příprava podkladů pro komunikaci s vybranými partnery projektu (především Portál veřejné správy, ministerstva, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Hospodářská komora, aj.),
- poradenství při řízení a koordinaci vybraných dodavatelů pro portál BusinessInfo.cz (především administrativa spojená s dodavatelem obsahu, správy a realizace SW, překladů a dodavateli analytických materiálů),
- kontrola finančních dokladů dodavatelů, kontrola evidence redakčních prací a vykazovaných dokladů a předávacích protokolů, publikovaných článků v daném období.
Předpoklad rozsahu prací může být mezi 30-35 hod. týdně (resp. cca 125 hod/měsíc) v závislosti na potřebách zadavatele v rámci celého předmětu zakázky pokrývající všechny poptávané a provázané činnosti a předpokládáme min. 1 osobu, která by se předmětu zakázky věnovala. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.