Zajištění organizačních, kontrolních a poradenských služeb pro BusinessInfo.cz 2026-2029
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchodu
Dodavatel
Podání nabídek
9. prosince 2025 10:00
Datum zveřejnění
19. listopadu 2025
Popis
Poskytování organizačních, kontrolních a poradenských služeb v rámci projektu portálu BusinessInfo.cz, správa a podpora elektronických služeb a produktů CzechTrade, administrace související s vedením portálu BusinessInfo.cz jako Informační systém veřejné správy (IS VS podle zákona č. 365/2000) ve státní příspěvkové organizaci – České agentuře na podporu obchodu/CzechTrade (dále jen „zadavatel“).
Specifikace předmětu zakázky:
Poskytovatel bude pro CzechTrade poskytovat níže uvedené služby související s rozvojem portálu BusinessInfo.cz především v následujících oblastech: poradenství s administrativou projektu, plánováním, rozpočtováním a kontrolou výdajů a nákladů a dále služby související s administrací elektronických produktů CzechTrade:
Základní oblasti poskytovaných služeb a poradenství v rámci projektu:
- Poradenství a organizační služby při finančním plánování a tvorbě rozpočtu
- Evidence cash-flow rozpočtu, evidence a kontrola objednávek a výdajů, dokumentace
- Poradenské a kontrolní služby v oblasti finančního řízení projektu
- Administrativní, organizační a kontrolní činnost související s vedením projektu portálu BusinessInfo.cz mezi Informačními systémy státní správy (IS VS) dle zákona 365/2000 a souvisejícími předpisy a metodikami
- Organizační a administrativní služby při zajištění údajů v informačním systému a informační podpora klientům Adresáře exportérů/Klientské zóny
- Koordinace obsahových prací na rozvoji dílčích projektů s MPO (především databáze formulářů, Jednotná kontaktní místa, Single Digital Gateway)
- Příprava podkladů pro komunikaci s vybranými partnery projektu (především Portál veřejné správy, ministerstva, Svaz průmyslu a dopravy, Hospodářská komora, aj.)
- Poradenství při řízení a koordinaci vybraných dodavatelů pro portál BusinessInfo.cz (především administrativa spojená s dodavatelem obsahu, správy a realizace SW, překladů a dodavateli analytických materiálů)
- Kontrola finančních dokladů dodavatelů, kontrola evidence redakčních prací a vykazovaných dokladů a předávacích protokolů, publikovaných článků v daném období
- Správa fakturačního modulu v redakčním CMS a v software pro projektové řízení redakce spolu se související kontrolou obsahu
- Administrativní služby související s přípravou projektů pro další rozvoj Portálu
Předpoklad rozsahu prací může být mezi 30-35 hod. týdně (resp. cca 132 hod/měsíc) v závislosti na potřebách zadavatele v rámci celého předmětu zakázky pokrývající všechny poptávané a provázané činnosti a předpokládáme min. 1 osobu, která by se předmětu zakázky věnovala. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 11 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Specifikace předmětu zakázky:
Poskytovatel bude pro CzechTrade poskytovat níže uvedené služby související s rozvojem portálu BusinessInfo.cz především v následujících oblastech: poradenství s administrativou projektu, plánováním, rozpočtováním a kontrolou výdajů a nákladů a dále služby související s administrací elektronických produktů CzechTrade:
Základní oblasti poskytovaných služeb a poradenství v rámci projektu:
- Poradenství a organizační služby při finančním plánování a tvorbě rozpočtu
- Evidence cash-flow rozpočtu, evidence a kontrola objednávek a výdajů, dokumentace
- Poradenské a kontrolní služby v oblasti finančního řízení projektu
- Administrativní, organizační a kontrolní činnost související s vedením projektu portálu BusinessInfo.cz mezi Informačními systémy státní správy (IS VS) dle zákona 365/2000 a souvisejícími předpisy a metodikami
- Organizační a administrativní služby při zajištění údajů v informačním systému a informační podpora klientům Adresáře exportérů/Klientské zóny
- Koordinace obsahových prací na rozvoji dílčích projektů s MPO (především databáze formulářů, Jednotná kontaktní místa, Single Digital Gateway)
- Příprava podkladů pro komunikaci s vybranými partnery projektu (především Portál veřejné správy, ministerstva, Svaz průmyslu a dopravy, Hospodářská komora, aj.)
- Poradenství při řízení a koordinaci vybraných dodavatelů pro portál BusinessInfo.cz (především administrativa spojená s dodavatelem obsahu, správy a realizace SW, překladů a dodavateli analytických materiálů)
- Kontrola finančních dokladů dodavatelů, kontrola evidence redakčních prací a vykazovaných dokladů a předávacích protokolů, publikovaných článků v daném období
- Správa fakturačního modulu v redakčním CMS a v software pro projektové řízení redakce spolu se související kontrolou obsahu
- Administrativní služby související s přípravou projektů pro další rozvoj Portálu
Předpoklad rozsahu prací může být mezi 30-35 hod. týdně (resp. cca 132 hod/měsíc) v závislosti na potřebách zadavatele v rámci celého předmětu zakázky pokrývající všechny poptávané a provázané činnosti a předpokládáme min. 1 osobu, která by se předmětu zakázky věnovala. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 11 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.