Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Zajištění organizačních, kontrolních a poradenských služeb

1 170 000 1,2 miliony

Zadavatel Česká agentura na podporu obchodu Dodavatel Jana Bimková Podání nabídek 24. listopadu 2021 10:00 Datum zveřejnění 9. listopadu 2021 Popis Poskytování organizačních, kontrolních a poradenských služeb v rámci projektu portálu BusinessInfo.cz, podpora elektronických služeb a produktů CzechTrade, administrace související s vedením portálu BusinessInfo.cz jako Informační systém veřejné správy (IS VS podle zákona č. 365/2000) ve státní příspěvkové organizaci – České agentuře na podporu obchodu/CzechTrade (dále jen „zadavatel“).

Specifikace předmětu zakázky:
Poskytovatel bude pro CzechTrade poskytovat níže uvedené služby související s rozvojem portálu BusinessInfo.cz především v následujících oblastech: poradenství s administrativou projektu, plánováním, rozpočtováním a kontrolou výdajů a nákladů a dále služby související s administrací elektronických produktů zadavatele:

Základní oblasti poskytovaných služeb a poradenství v rámci projektu:
- poradenství a organizační služby při finančním plánování a tvorbě rozpočtu,
- evidence cash-flow rozpočtu, evidence a kontrola objednávek a výdajů, dokumentace,
- poradenské a kontrolní služby v oblasti finančního řízení projektu,
- průběžné rešerše a identifikace potenciálních příležitostí pro rozvoj portálu v rámci dotačních programů ESI fondů,
- administrativní, organizační a kontrolní činnost související s vedením projektu portálu BusinessInfo.cz mezi Informačními systémy státní správy (IS VS) dle zákona 365/2000 a souvisejícími předpisy a metodikami,
- organizační a administrativní služby při zajištění údajů v informačním systému a informační podpora klientům Adresáře exportérů/Klientské zóny,
- koordinace obsahových prací na rozvoji dílčích projektů s MPO (především databáze formulářů, Jednotná kontaktní místa, Single Digital Gateway),
- příprava podkladů pro komunikaci s vybranými partnery projektu (především Portál veřejné správy, ministerstva, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Hospodářská komora, aj.),
- poradenství při řízení a koordinaci vybraných dodavatelů pro portál BusinessInfo.cz (především administrativa spojená s dodavatelem obsahu, správy a realizace SW, překladů a dodavateli analytických materiálů),
- kontrola finančních dokladů dodavatelů, kontrola evidence redakčních prací a vykazovaných dokladů a předávacích protokolů, publikovaných článků v daném období,
- správa fakturačního modulu v redakčním CMS a v software pro projektové řízení redakce spolu se související kontrolou obsahu.

Předpoklad rozsahu prací může být mezi 30-35 hod. týdně (resp. cca 125 hod/měsíc) v závislosti na potřebách zadavatele v rámci celého předmětu zakázky pokrývající všechny poptávané a provázané činnosti a předpokládáme min. 1 osobu, která by se předmětu zakázky věnovala.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry