Zajištění operátorů call center pro projekt Chytrá karanténa
42 027 348 42,0 milionů Kč
Zadavatel
Národní agentura pro komunikační a informační technologie, s. p.
Dodavatel
Ejlat partners s.r.o.
Podání nabídek
19. února 2021 10:00
Datum zveřejnění
9. října 2020
Popis
Předmětem VZ je poskytování služeb Call centra zejména pro podporu provádění epidemiologických šetření a dalších kompetencí orgánů ochrany veřejného zdraví za účelem odvrácení probíhající epidemie onemocnění COVID-19 prostřednictvím aktivních operátorů.
Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.