Zajištění komplexních úklidových služeb v administrativních a provozních objektech PMDP, a.s., včetně dodávek předmětů osobní hygieny
18 500 000 18,5 milionů Kč
Zadavatel
Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Dodavatel
Podání nabídek
14. července 2025 10:00
Datum zveřejnění
11. června 2025
Popis
Předmětem plnění Veřejné zakázky je uzavření Smlouvy a řádné a včasné poskytování komplexních úklidových služeb s účinností od 1. 8. 2025 po celou dobu trvání Smlouvy, která bude uzavřena na dobu určitou 48 měsíců. Zadavatel si vyhrazuje právo posunout počátek plnění Veřejné zakázky na pozdější termín, a to zejména z důvodu možných průtahů v zadávacím řízení a uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Povinností vybraného dodavatele bude zajištění kompletních úklidových služeb v administrativních a provozních objektech Zadavatele, včetně poskytování veškerých souvisejících výkonů, vybavení, nástrojů, dopravy, materiálů a dozoru potřebného k jejich zajištění v rozsahu stanoveném touto zadávací dokumentací, a bude zahrnovat zejména tyto činnosti:
a) Pravidelný úklid vč. zajištění úklidu při vzniku nepředvídatelných událostí a závad vyžadujících jejich okamžité odstranění (úklid v případě rozlití tekutin, rozbití skla, znečištění stolů, podlah apod.)
b) Další úklid na žádost Zadavatele nad rámec pravidelného úklidu (např. úklid po stěhování, údržbě zařízení, odstranění aktuálního znečištění, úklid po haváriích, po plánovaných akcích, mytí oken (včetně rámů a žaluzií), mytí venkovních žaluzií nebo rolet (pomocí vhodné techniky, kterou si zajistí vybraný dodavatel) apod.
Součástí předmětu plnění Veřejné zakázky je rovněž dodávka spotřebního a hygienického materiálu, jeho pravidelné doplňování do zásobníků (toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla, pěnová mýdla, osvěžovače vzduchu, spotřebního materiálu do myček nádobí, apod.). Dodávky hygienického materiálu Zadavatel požaduje v režimu náhradního plnění. Specifikace hygienického materiálu je uvedena v Příloze č. 2 zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 42 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
a) Pravidelný úklid vč. zajištění úklidu při vzniku nepředvídatelných událostí a závad vyžadujících jejich okamžité odstranění (úklid v případě rozlití tekutin, rozbití skla, znečištění stolů, podlah apod.)
b) Další úklid na žádost Zadavatele nad rámec pravidelného úklidu (např. úklid po stěhování, údržbě zařízení, odstranění aktuálního znečištění, úklid po haváriích, po plánovaných akcích, mytí oken (včetně rámů a žaluzií), mytí venkovních žaluzií nebo rolet (pomocí vhodné techniky, kterou si zajistí vybraný dodavatel) apod.
Součástí předmětu plnění Veřejné zakázky je rovněž dodávka spotřebního a hygienického materiálu, jeho pravidelné doplňování do zásobníků (toaletní papír, papírové ručníky, tekutá mýdla, pěnová mýdla, osvěžovače vzduchu, spotřebního materiálu do myček nádobí, apod.). Dodávky hygienického materiálu Zadavatel požaduje v režimu náhradního plnění. Specifikace hygienického materiálu je uvedena v Příloze č. 2 zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 42 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.