Zajištění kampaně Naskoč na mléčnou vlnu 2021
2 721 140 2,7 miliony Kč
Zadavatel
Agrární komora České republiky
Dodavatel
Promotion Factory ČR, s.r.o.
Podání nabídek
Datum zveřejnění
6. května 2022
Popis
Předmět a cíl veřejné zakázky:
Zvýšení pozitivního vnímání kvality mléka a mléčných výrobků, jako tradiční součásti živočišné výroby, u dětí a jejich rodičů prostřednictvím propagace, osvěty a vzdělávání v oblasti vyvážené stravy s obsahem kvalitních mléčných výrobků. Podpora konzumace chutných a kvalitních mléčných výrobků u dětí, a to zejména mléka, sýrů, jogurtů, jogurtových nápojů a jiných kysaných mléčných výrobků, přírodních i ochucených. Snížení efektu komunikačních kampaní na nezdravé globální potraviny - slazené nápoje, sladkosti obecně, smažený jídla apod. Podpora pozitivního vnímání mléka a mléčných výrobků také u vychovatelů dětí, učitelů a také jejich rodičů (spotřebitelů). Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Zvýšení pozitivního vnímání kvality mléka a mléčných výrobků, jako tradiční součásti živočišné výroby, u dětí a jejich rodičů prostřednictvím propagace, osvěty a vzdělávání v oblasti vyvážené stravy s obsahem kvalitních mléčných výrobků. Podpora konzumace chutných a kvalitních mléčných výrobků u dětí, a to zejména mléka, sýrů, jogurtů, jogurtových nápojů a jiných kysaných mléčných výrobků, přírodních i ochucených. Snížení efektu komunikačních kampaní na nezdravé globální potraviny - slazené nápoje, sladkosti obecně, smažený jídla apod. Podpora pozitivního vnímání mléka a mléčných výrobků také u vychovatelů dětí, učitelů a také jejich rodičů (spotřebitelů). Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.