Zajištění grafických a DTP prací
1 120 000 1,1 miliony Kč
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchodu
Dodavatel
I.N.GLOBAL a.s.
Podání nabídek
8. února 2019 12:00
Datum zveřejnění
30. ledna 2019
Popis
Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění grafických a DTP prací.
Specifikace předmětu zakázky:
Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně:
• Grafické a DTP zpracování propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - formátování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních obrázků a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné změny)
• Zalamování stávající grafiky (například image inzerce) do jiných formátů
• Grafická zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu
• Zpracování pozvánek na veletrh – nové texty a fotografie do již existující word šablony
• Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat
• Produkční práce pro výrobu propagačních materiálů, grafické návrhy reklamních předmětů.
• Služby copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem
Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury – viz Manuál JVS, příloha č. 9
Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele.
Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů):
> Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích),
> Zpráva o činnosti agentury v českém jazyce, rozsah 40 – 52 stran (1 druh) ,
> Zpráva o činnosti agentury v anglickém jazyce, rozsah 20 stran (1 druh),
> Katalogy pro zahraniční veletrhy (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost), rozsah cca 8 – 40 stran (40 druhů),
> Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů),
> Image inzerce do tištěných médií – formátování stávajících grafik (30 druhů),
> Image inzerce – tvorba nových motivů (5 druhů),
> Inzerce služby (8 druhů),
> Bannery a grafiky pro on-line využití (30 druhů),
> Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů),
> Vizitky (pro cca 110 zaměstnanců),
> Přebarvení fotografií (60),
> Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10),
> Novoročenka (1 druh),
> Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů),
> Další merkantilní tiskoviny (3 druhy),
> Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů),
> Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (140 druhů),
> Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (6 druhů),
> Oborové listy (10 druhů),
> Aktualizace katalogu Česká republika 20 stran (1 druh),
> Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů),
> Velkoplošná grafika – totem o velikosti 5 m (1 druh),
> a další.
Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky i v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele (odhadem 2x měsíčně).
Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz příloha č. 3
Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců.
Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby DTP prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce.
Pozn. 1 - Od dodavatele se očekává operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na manuál JVS. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku.
Pozn. 2 – Zadavatel dodavatele upozorňuje, že jednotlivé dílčí objednávky se mohou realizovat ve stejném časovém období a mají stejný termín dodání.
Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení viz příloha č. 2, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce scan plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Specifikace předmětu zakázky:
Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně:
• Grafické a DTP zpracování propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - formátování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních obrázků a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné změny)
• Zalamování stávající grafiky (například image inzerce) do jiných formátů
• Grafická zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu
• Zpracování pozvánek na veletrh – nové texty a fotografie do již existující word šablony
• Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat
• Produkční práce pro výrobu propagačních materiálů, grafické návrhy reklamních předmětů.
• Služby copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem
Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury – viz Manuál JVS, příloha č. 9
Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele.
Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů):
> Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích),
> Zpráva o činnosti agentury v českém jazyce, rozsah 40 – 52 stran (1 druh) ,
> Zpráva o činnosti agentury v anglickém jazyce, rozsah 20 stran (1 druh),
> Katalogy pro zahraniční veletrhy (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost), rozsah cca 8 – 40 stran (40 druhů),
> Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů),
> Image inzerce do tištěných médií – formátování stávajících grafik (30 druhů),
> Image inzerce – tvorba nových motivů (5 druhů),
> Inzerce služby (8 druhů),
> Bannery a grafiky pro on-line využití (30 druhů),
> Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů),
> Vizitky (pro cca 110 zaměstnanců),
> Přebarvení fotografií (60),
> Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10),
> Novoročenka (1 druh),
> Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů),
> Další merkantilní tiskoviny (3 druhy),
> Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů),
> Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (140 druhů),
> Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (6 druhů),
> Oborové listy (10 druhů),
> Aktualizace katalogu Česká republika 20 stran (1 druh),
> Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů),
> Velkoplošná grafika – totem o velikosti 5 m (1 druh),
> a další.
Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky i v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele (odhadem 2x měsíčně).
Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz příloha č. 3
Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců.
Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby DTP prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce.
Pozn. 1 - Od dodavatele se očekává operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na manuál JVS. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku.
Pozn. 2 – Zadavatel dodavatele upozorňuje, že jednotlivé dílčí objednávky se mohou realizovat ve stejném časovém období a mají stejný termín dodání.
Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení viz příloha č. 2, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce scan plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.