Zajištění grafických a DTP prací 2021/2022
1 330 600 1,3 miliony Kč
Zadavatel
Česká agentura na podporu obchodu
Dodavatel
S&K PUBLIC spol. s r.o.
Podání nabídek
14. června 2021 12:00
Datum zveřejnění
31. května 2021
Popis
Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále jen „zadavatel“) zadává veřejnou zakázku na zajištění grafických a DTP prací.
Specifikace předmětu zakázky:
Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně:
• Grafické a DTP zpracování nových propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - zalamování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních fotografií a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné související změny)
• Zalamování již existující grafiky do jiných formátů
• Zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu
• Zpracování produktových inzercí
• Zpracování pozvánek na veletrhy do word šablony
• Grafické návrhy pro tvorbu některých reklamních předmětů
• Zpracování A4 katalogů na veletrhy dle předem dané grafické předlohy
• Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat
• Služby Copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem u vybraných projektů
• Služby Art direktory – v případě kreativních zadání
• Služby jazykové korektury
Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury CzechTrade (JVS), viz úložiště: https://czechtrade.brandcloud.pro
Ukázka aktuální používané grafiky viz příloha č. 5.
Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd, word nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce, bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele.
Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů):
> Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích – překlady dodává zadavatel),
> Zpráva o činnosti agentury CzechTrade, rozsah 28+4 stran, rozměr čtverce 210x210 (1 druh)
> Katalogy pro zahraniční veletrhy z (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost), rozsah cca 12 – 32 stran (63 druhů),
> Závěrečná dokumentace pro projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost (3)
> Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů),
> Inzeráty do tištěných médií (20 druhů), obvykle formát A4
> Bannery a grafiky pro on-line využití (15 druhů),
> Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů),
> Vizitky (pro cca 100 zaměstnanců),
> Přebarvení fotografií (60)
> Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10)
> Novoročenka (1 druh),
> Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů),
> Další merkantilní tiskoviny (3 druhy),
> Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů)
> Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (100 druhů)
> Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (3 druhy)
> Oborové listy (10 druhů)
> Aktualizace brožury Česká republika 24 stran (1 druh)
> Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů)
> Interní projekt „Exportní aliance“ – tvorba různých propagačních materiálů dle aktuální potřeby aliance
> a další
Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky, v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele.
Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz příloha č. 3
Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců.
Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena grafických a DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce.
Pozn. 1 - Operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na aktuální JVS CzechTrade. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku.
Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Účastník ale překlady nerealizuje, přeložené texty obdrží od zadavatele, pokud není dohodnuto jinak. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Specifikace předmětu zakázky:
Grafické práce, DTP práce, předtisková příprava při tvorbě propagačních materiálů CzechTrade, zahrnující jak tiskovou formu, tak formu pro elektronické využití a současně služby copywritera, tvoří převážně:
• Grafické a DTP zpracování nových propagačních materiálů dle předem daného jednotného vizuálního stylu CzechTrade (dále jen manuál JVS) - zalamování textů, využívání grafických prvků/stylu CzechTrade, ilustračních fotografií a vektorové grafiky (výběr, retuš, úprava barevnosti a jiné související změny)
• Zalamování již existující grafiky do jiných formátů
• Zpracování nových layoutů image inzerce dle již schváleného konceptu
• Zpracování produktových inzercí
• Zpracování pozvánek na veletrhy do word šablony
• Grafické návrhy pro tvorbu některých reklamních předmětů
• Zpracování A4 katalogů na veletrhy dle předem dané grafické předlohy
• Předtisková příprava: sazba, zlom, příprava grafů a tabulek, úpravy textů, jazykové korektury textů (pouze v případě češtiny), hypertextové odkazy, příprava tiskových dat
• Služby Copywritera – stylistická úprava textů dodaných zadavatelem u vybraných projektů
• Služby Art direktory – v případě kreativních zadání
• Služby jazykové korektury
Dodavatel bude dodržovat schválený jednotný vizuální styl agentury CzechTrade (JVS), viz úložiště: https://czechtrade.brandcloud.pro
Ukázka aktuální používané grafiky viz příloha č. 5.
Požadovaným výstupem bude většinou tiskové PDF, ai, psd, word nebo jiná předem dohodnutá forma výstupu (např. výstup pro elektronické použití). U materiálů, které budou v českém jazyce, bude dodavatelem garantována jazyková korektura před odevzdáním dat, výjimka je možná pouze v případě, kdy zadavatel nebude korekturu požadovat. U cizojazyčných materiálů bude korektura realizována až na základě požadavku objednavatele.
Předmětem zakázky budou výše vyjmenované grafické a DTP práce na např. těchto nejčastěji používaných propagačních materiálech zadavatele a dalších materiálech vyžadující grafické a DTP zpracování vyplývající z aktuálních potřeb agentury. V závorce uvedené předpokládané (negarantované) druhy a množství těchto materiálů za rok (příklady materiálů):
> Propagační letáky (15 druhů z toho 5 druhů v dalších 6 jazykových mutacích – překlady dodává zadavatel),
> Zpráva o činnosti agentury CzechTrade, rozsah 28+4 stran, rozměr čtverce 210x210 (1 druh)
> Katalogy pro zahraniční veletrhy z (projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost), rozsah cca 12 – 32 stran (63 druhů),
> Závěrečná dokumentace pro projekty EU – Novumm, Novumm Ket a Design pro konkurenceschopnost (3)
> Propagační plakáty/roll-ups/bannery/cedule/samolepky/kartičky/pozvánky (60 druhů),
> Inzeráty do tištěných médií (20 druhů), obvykle formát A4
> Bannery a grafiky pro on-line využití (15 druhů),
> Označení, piktogramy, mapy, komplimentky a další (10 druhů),
> Vizitky (pro cca 100 zaměstnanců),
> Přebarvení fotografií (60)
> Úpravy a tvorba log CzechTrade s dovětkem zahraniční kanceláře (10)
> Novoročenka (1 druh),
> Certifikáty a diplomy, indexy pro kurzy pořádané CT (5 druhů),
> Další merkantilní tiskoviny (3 druhy),
> Interní elektronický časopis CINT, rozsah 15 – 25 stran (6 druhů)
> Pozvánky ve word šablonách 4 – 6 stran (100 druhů)
> Oborové katalogy, rozsah 48 – 56 stran (3 druhy)
> Oborové listy (10 druhů)
> Aktualizace brožury Česká republika 24 stran (1 druh)
> Grafika pro vybrané reklamní předměty (5 druhů)
> Interní projekt „Exportní aliance“ – tvorba různých propagačních materiálů dle aktuální potřeby aliance
> a další
Zadavatel očekává, že objednávky budou zadávány elektronicky, v některých případech projednávány osobně při jednáních v sídle zadavatele.
Je nutné počítat s tím, že se zakázky v mnoha případech realizují ve stejném časovém období (práce na několika zakázkách najednou) a často mají stejný termín dodání. Dodavatel garantuje čestným prohlášením maximální dobu dodání definovaných grafických návrhů a podkladů pro tisk. Viz příloha č. 3
Výsledkem výběrového řízení bude uzavření smlouvy s jedním dodavatelem grafických a DTP prací na dobu 12 měsíců.
Požadované grafické a DTP práce budou specifikovány v dílčích objednávkách zadavatele zasílaných emailem. Cena grafických a DTP prací se vždy bude odvíjet od závazné hodinové sazby prací a dalších služeb (bez DPH) uvedených v nabídce.
Pozn. 1 - Operativnost, rychlost a kreativita při tvorbě propagačních materiálů, přičemž dodavatel musí při tvorbě návrhů layoutů vycházet z aktuálního manuálu JVS zadavatele a konceptu schválených aktuálních kampaní. Požadavkem na dodavatele je dodržování grafiky jednotně, napříč konkrétními druhy materiálů, tedy dodržení návaznosti již vzniklého. Zároveň řešení nových potřeb opět v návaznosti na aktuální JVS CzechTrade. Od dodavatele se očekává smysl pro detail, profesionální grafická odbornost, zodpovědnost za řádně a bezchybně připravené podklady do tisku.
Jazykové mutace propagačních materiálů jsou nejčastěji: čeština, angličtina, němčina, francouzština, ruština, italština, španělština, čínština dále dle destinací zahraničního zastoupení (portugalština, polština, švédština, vietnamština, arabština atd.). Dodavatel tak musí disponovat nejen fonty písma zadavatele (viz manuál JVS) se středoevropskými znaky, ale i znaky z čínštiny, arabštiny aj. Účastník doloží toto formou čestného prohlášení, přičemž podepsáno musí být vždy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v případě podpisu nabídky zmocněnou osobou doloží účastník v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu). Účastník ale překlady nerealizuje, přeložené texty obdrží od zadavatele, pokud není dohodnuto jinak. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.