Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Zajištění analytických a organizačních služeb v oblasti statistik návštěvnosti, průzkumů uživatelů, optimalizace digitálního obsahu a online marketingových aktivit

1 858 560 1,9 miliony

Zadavatel Česká agentura na podporu obchodu Dodavatel Ondřej Kostík Podání nabídek 24. listopadu 2021 14:00 Datum zveřejnění 9. listopadu 2021 Popis Zajištění analytických a poradenských služeb v rámci rozvoje webových a online projektů – zejména rozvoj portálu BusinessInfo.cz za účelem analýzy návštěvnosti a jejího zkvalitňování a optimalizace obsahu, navrhování průzkumů vlastních či externích, plánování marketingových aktivit a kampaní státní příspěvkové organizace – České agentury na podporu obchodu/CzechTrade (dále jen „zadavatel“).

Specifikace předmětu zakázky:
Poskytovatel bude pro CzechTrade poskytovat níže uvedené služby související se zajištěním analytických a poradenských služeb v rámci rozvoje webových a online projektů – zejména rozvoj portálu BusinessInfo.cz za účelem analýzy návštěvnosti a jejího zkvalitňování a optimalizace obsahu, navrhování průzkumů vlastních či externích, plánování.
V rámci rozvoje a provozu celého projektu je potřeba zajistit níže uvedené služby související s podporou rozvoje portálu BusinessInfo.cz v následujících oblastech:
- Zpracování reportů a statistické analýzy návštěvnosti a s tím související návrhy na větší efektivitu obsahu portálu a webových stránek zadavatele s následným vyhodnocováním zjištěných dat a návrhem na zlepšení či plánu dalšího rozvoje portálu/webových stránek CzechTrade či online služeb. Práce s Google Analytics a alternativním nástrojem pro měření návštěvnosti dle požadavků Zadavatele.
- Analytická činnost vedoucí k optimalizaci nákladů na tvorbu obsahu, zejména s ohledem na návštěvnost a informační potřeby návštěvníků portálu (MSP, podnikatelé s exportním potenciálem, ale i laická veřejnost). Následná analýza a vyhodnocení úspěšnosti daného obsahu na portále.
- Návrhy optimalizace obsahu za účelem zvýšení organické návštěvnosti (SEO) na základě požadavků nebo kvantitativních a kvalitativních metodách výzkumu a statistik, zejména s ohledem na informační potřeby uživatelů portálu BusinessInfo.cz a webů CzechTrade.
- Zpracování a navrhování průzkumů u uživatelů portálu či webů jak za použití vlastního nástroje, tak ve spolupráci s výzkumnými agenturami dle potřeby.
- Podílení se na redesignu a řízení obsahu portálu a jeho částí za použití CMS (redakční/publikační systém), vč. kontroly zpracování z hlediska optimalizace pro vyhledávače.
- Zajištění interních marketingových a vizuálních aktivit v souvislosti s posilováním a identifikací značky CzechTrade v rámci webových projektů zadavatele.
- Zajištění koordinace výroby audiovizuálních reportáží (poskytovaných jiným dodavatelem), event. samostatné pořízení audiovizuálního záznamu s technickými prostředky zadavatele v případě mimořádné potřeby.
- Konzultace při vývoji nových webových stránek a aplikací CzechTrade, podpora interního týmu na denní bázi.
- Zajištění vybraných marketingových aktivit portálu, zejména pak online marketingová komunikace na podporu návštěvnosti a znalosti značky v prostředí českého internetu, dále zajištění offline komunikace spojené s provozem portálu a zajištění mediálního povědomí značky BusinessInfo.cz v rámci tzv. mediálních partnerství jako nedílnou součástí běžné marketingové komunikace.
- Správa profilů na sociálních sítích a rozvíjení strategie komunikace v rámci sociálních sítí na internetu.
- Rozvíjení sítě partnerů portálu v oblasti médií, případně dalších druhů spolupráce. Návrhy a posouzení rozšíření funkcionalit (funkčních modulů) portálu dle potřeb uživatelů, dohled nad technickým zpracováním obsahu portálu (řízení a kontrola technických aspektů redakčních prací a překladů) a kontrola kvality prací dodavatelů obsahu a SW řešení.

Předpoklad rozsahu prací může být mezi 30-38 hod. týdně (resp. cca 160 hod/měsíc) v závislosti na potřebách zadavatele v rámci celého předmětu zakázky pokrývající všechny poptávané a provázané činnosti a předpokládáme min. 1 osobu, která by se předmětu zakázky věnovala.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry