Výstavba skladu nebezpečných, omamných, psychotropních látek a jedů
52 884 710 52,9 milionů Kč
Zadavatel
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
Dodavatel
Podání nabídek
2. prosince 2025 9:00
Datum zveřejnění
24. října 2025
Popis
Stavební práce, jejichž součástí jsou dodávky technologických zařízení, související s výstavbou skladu nebezpečných, omamných, psychotropních látek a jedů v areálu Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Ďáblická 510/86, 182 00 Praha 8, v souladu s projektovou dokumentací zpracovanou Energo Zbraslav s.r.o., V Bílce 686, 156 00 Praha 5 - Zbraslav; Rozhodnutím – č.j.: MV-101483-4/OSM-2025 ze dne 29. srpna 2025, s nabytím právní moci ze dne 15. září 2025; se stanovisky dotčených orgánů a technických norem požární bezpečnosti staveb.
Místem plnění veřejné zakázky jsou následující nemovité věci ve vlastnictví České republiky, příslušnost hospodařit s majetkem státu má přidělenou Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy:
Areál Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Praha 8, Ďáblická 510/86.
a) parcela 305/44 o výměře 6 007 m², 308/10 o výměře 113 m² – včetně stavby bez. /ev. č.
305/45 o výměře 303 m² a na části pozemku 308/1 o výměře 3 911 m², katastrální území Ďáblice, obec Praha, okres Hlavní město Praha.
Předpokládaný termín zahájení: po podpisu smlouvy a jejím uveřejnění v Registru smluv (k uveřejnění se zavazuje zadavatel) 20. leden 2026
Předpokládaný termín ukončení: do 31. května 2027
Podmínky realizace veřejné zakázky, zajištění souladu
Vymezení veřejné zakázky je v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací a výkazem výměr na demoliční práce a novou stavbou zpracovanou:
Energo Zbraslav s.r.o.
V Bílce 686, 156 00 Praha 5 - Zbraslav
IČ: 064 29 211
Odpovědný zpracovatel projektové dokumentace: Ing. arch. Jiří Kopecký, Boleslavská
12, 130 00 Praha 3, ČKAIT 0013 702.
a podmínek
Rozhodnutím – stavební povolení č.j.: MV-101483-4/OSM-2025 ze dne 29. srpna 2025 s nabytím právní moci ze dne 15. září 2025,
a se stanovisky dotčených orgánů státní správy
Posouzení dle:
• zákon č. 283/2021 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů,
• zákon č.133/1985 Sb. o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů,
• zákon č. 22/1997 Sb. o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů,
• vyhláška č.246/2001 Sb. o požární prevenci, ve znění pozdějších předpisů,
• vyhláška č. 23/2008 Sb. o technických podmínkách požární ochrany staveb, ve znění pozdějších předpisů,
• nařízení vlády č.163/2002 Sb. kterým se stanoví technické požadavky na vybrané stavební výrobky, ve znění pozdějších předpisů,
dále je akce posouzena dle technických norem požární bezpečnosti staveb v platném znění:
ČSN 73 0802 - Požární bezpečnost staveb – Nevýrobní objekty
ČSN 73 0810 - Požární bezpečnost staveb – Společná ustanovení
ČSN 73 0834 - Požární bezpečnost staveb – Změny staveb a dalších navazujících norem.
Zhotovitel před zahájením prací:
• Doměří stávající konstrukce pro potřebu stavby,
• Předloží seznam pracovníků pro vstup do objektu.
Předmětem plnění veřejné zakázky je také vyhotovení dokumentace skutečného provedení díla (stavby) ve dvou vyhotoveních a v elektronické verzi na CD – dwg a pdf a geodetické vytyčení objektů a sítí, který bude sloužit jako podklad do vkladu do Katastru nemovitostí.
Vybraný účastník je jako zhotovitel povinen v rámci plnění předmětu zakázky zajistit veškeré níže uvedené další činnosti:
• Zajistit průběžný úklid stavby a staveniště a odstranit zařízení staveniště ke dni předání a převzetí díla objednatelem;
• Zajistit bezpečnou manipulaci s odpady;
• Zajistit odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s příslušnými právními předpisy;
• Přijmout veškerá opatření k zajištění bezpečnosti lidí a majetku, požární ochrany
a ochrany životního prostředí;
• Zajistit všechny nezbytné zkoušky, atesty a revize podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a technických parametrů díla tak, jak je požadováno v Příloze č. 1 zadávacích podmínek – Technická dokumentace;
• Zpracovat technickou dokumentaci skutečného provedení stavby, zkušební protokoly, revizní zprávy, atesty a doklady dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, prohlášení o shodě;
• Zadavatel požaduje poskytnutí záruky v délce 60 měsíců na stavební práce a 24 měsíců na technologická zařízení (neuvádí-li výrobce vyšší).
Upozornění na specifické podmínky související s realizací stavebních prací:
zadavatel upozorňuje, že práce budou probíhat za provozu areálu, proto zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byl zpracovaný podrobný harmonogram postupu prací – časový plán výstavby vč. přípravných prací v týdnech.
Pozn.: Vybraný účastník je označen též jako „Zhotovitel“ nebo „Dodavatel“.
Zadavatel je pro účely smlouvy o dílo dále též označen jako ¨“Objednatel“.
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy je označováno též jako „KŘP hl. m. Prahy“.
Prohlídka místa plnění:
Zadavatel stanovuje 2 prohlídky místa plnění
Prohlídka místa plnění bude probíhat dne: 05 11. 2025 od 09:30 hod.
11. 11. 2025 od 09:30 hod.
Schůzka zájemců o prohlídku je před vstupem do objektu, adresní místo: KŘP hl. m. Prahy, Praha 8 - Ďáblická, Ďáblická 510/86.
Zadavatel doporučuje účastníkům prohlídku místa plnění. Vzhledem ke specifickému provozu areálu ji považuje za velmi důležitou. Projektová dokumentace včetně výkazů výměr (demolice + nová stavba v elektronické podobě) je uveřejněna na webových stránkách http://nen.nipez.cz/profil/KRP. Předpokládaný termín uveřejnění na profilu zadavatele je 29.10.2025.
Elektronické otevírání nabídek se uskuteční v souladu s ustanovením § 109 ZZVZ bez přítomnosti dodavatelů dne 02. 12. 2025 v 09:05 hodin.
Hodnocení mimo NEN. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 42 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Místem plnění veřejné zakázky jsou následující nemovité věci ve vlastnictví České republiky, příslušnost hospodařit s majetkem státu má přidělenou Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy:
Areál Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Praha 8, Ďáblická 510/86.
a) parcela 305/44 o výměře 6 007 m², 308/10 o výměře 113 m² – včetně stavby bez. /ev. č.
305/45 o výměře 303 m² a na části pozemku 308/1 o výměře 3 911 m², katastrální území Ďáblice, obec Praha, okres Hlavní město Praha.
Předpokládaný termín zahájení: po podpisu smlouvy a jejím uveřejnění v Registru smluv (k uveřejnění se zavazuje zadavatel) 20. leden 2026
Předpokládaný termín ukončení: do 31. května 2027
Podmínky realizace veřejné zakázky, zajištění souladu
Vymezení veřejné zakázky je v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací a výkazem výměr na demoliční práce a novou stavbou zpracovanou:
Energo Zbraslav s.r.o.
V Bílce 686, 156 00 Praha 5 - Zbraslav
IČ: 064 29 211
Odpovědný zpracovatel projektové dokumentace: Ing. arch. Jiří Kopecký, Boleslavská
12, 130 00 Praha 3, ČKAIT 0013 702.
a podmínek
Rozhodnutím – stavební povolení č.j.: MV-101483-4/OSM-2025 ze dne 29. srpna 2025 s nabytím právní moci ze dne 15. září 2025,
a se stanovisky dotčených orgánů státní správy
Posouzení dle:
• zákon č. 283/2021 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů,
• zákon č.133/1985 Sb. o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů,
• zákon č. 22/1997 Sb. o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů,
• vyhláška č.246/2001 Sb. o požární prevenci, ve znění pozdějších předpisů,
• vyhláška č. 23/2008 Sb. o technických podmínkách požární ochrany staveb, ve znění pozdějších předpisů,
• nařízení vlády č.163/2002 Sb. kterým se stanoví technické požadavky na vybrané stavební výrobky, ve znění pozdějších předpisů,
dále je akce posouzena dle technických norem požární bezpečnosti staveb v platném znění:
ČSN 73 0802 - Požární bezpečnost staveb – Nevýrobní objekty
ČSN 73 0810 - Požární bezpečnost staveb – Společná ustanovení
ČSN 73 0834 - Požární bezpečnost staveb – Změny staveb a dalších navazujících norem.
Zhotovitel před zahájením prací:
• Doměří stávající konstrukce pro potřebu stavby,
• Předloží seznam pracovníků pro vstup do objektu.
Předmětem plnění veřejné zakázky je také vyhotovení dokumentace skutečného provedení díla (stavby) ve dvou vyhotoveních a v elektronické verzi na CD – dwg a pdf a geodetické vytyčení objektů a sítí, který bude sloužit jako podklad do vkladu do Katastru nemovitostí.
Vybraný účastník je jako zhotovitel povinen v rámci plnění předmětu zakázky zajistit veškeré níže uvedené další činnosti:
• Zajistit průběžný úklid stavby a staveniště a odstranit zařízení staveniště ke dni předání a převzetí díla objednatelem;
• Zajistit bezpečnou manipulaci s odpady;
• Zajistit odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s příslušnými právními předpisy;
• Přijmout veškerá opatření k zajištění bezpečnosti lidí a majetku, požární ochrany
a ochrany životního prostředí;
• Zajistit všechny nezbytné zkoušky, atesty a revize podle ČSN a případných jiných právních nebo technických předpisů platných v době provádění a předání díla, kterými bude prokázáno dosažení předepsané kvality a technických parametrů díla tak, jak je požadováno v Příloze č. 1 zadávacích podmínek – Technická dokumentace;
• Zpracovat technickou dokumentaci skutečného provedení stavby, zkušební protokoly, revizní zprávy, atesty a doklady dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, prohlášení o shodě;
• Zadavatel požaduje poskytnutí záruky v délce 60 měsíců na stavební práce a 24 měsíců na technologická zařízení (neuvádí-li výrobce vyšší).
Upozornění na specifické podmínky související s realizací stavebních prací:
zadavatel upozorňuje, že práce budou probíhat za provozu areálu, proto zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byl zpracovaný podrobný harmonogram postupu prací – časový plán výstavby vč. přípravných prací v týdnech.
Pozn.: Vybraný účastník je označen též jako „Zhotovitel“ nebo „Dodavatel“.
Zadavatel je pro účely smlouvy o dílo dále též označen jako ¨“Objednatel“.
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy je označováno též jako „KŘP hl. m. Prahy“.
Prohlídka místa plnění:
Zadavatel stanovuje 2 prohlídky místa plnění
Prohlídka místa plnění bude probíhat dne: 05 11. 2025 od 09:30 hod.
11. 11. 2025 od 09:30 hod.
Schůzka zájemců o prohlídku je před vstupem do objektu, adresní místo: KŘP hl. m. Prahy, Praha 8 - Ďáblická, Ďáblická 510/86.
Zadavatel doporučuje účastníkům prohlídku místa plnění. Vzhledem ke specifickému provozu areálu ji považuje za velmi důležitou. Projektová dokumentace včetně výkazů výměr (demolice + nová stavba v elektronické podobě) je uveřejněna na webových stránkách http://nen.nipez.cz/profil/KRP. Předpokládaný termín uveřejnění na profilu zadavatele je 29.10.2025.
Elektronické otevírání nabídek se uskuteční v souladu s ustanovením § 109 ZZVZ bez přítomnosti dodavatelů dne 02. 12. 2025 v 09:05 hodin.
Hodnocení mimo NEN. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 42 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.