Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Výroba zabezpečovacích 35 mm němých filmových kopií ze starých filmových negativů

550 000 550 000

Zadavatel Ministerstvo obrany Dodavatel Podání nabídek 17. září 2025 7:00 Datum zveřejnění 4. září 2025 Popis Předmětem zakázky je výroba 2000 m nových bezpečných 35 mm číslovaných filmových kopií a 2000 m nových vyrovnávacích kopií z 2000 m starých černobílých originálních filmových negativů na nitrátové podložce, a to včetně dopravy a dalších služeb nutných ke kvalitnímu provedení těchto prací (přípravné práce, čištění, provedení jasových korekcí apod.). Spolu s I. číslovanou filmovou kopií bude z téhož materiálu vyrobena také vyrovnávací kopie. Součástí výroby bude zabalení materiálů do nových plastových krabic. Dodavatel také zajistí dopravu z a do místa plnění. Odplísnění a drobné opravy filmového pásu budou prováděny na základě konkrétních technických nálezů příslušné laboratoře dodavatele.
Z 2000 m starých hořlavých negativů bude vyrobeno celkem 4000 m nového zabezpečovacího filmového materiálu (2000 m I. číslované kopie a 2000 m vyrovnávací kopie).

Výroba zabezpečovacích kopií historicky cenných filmových záznamů ze sbírky VHÚ Praha je nezbytnou podmínkou jejich badatelského zpřístupnění odborné i laické veřejnosti a také jejich využití při nejrůznějších výstavách a prezentacích, včetně další audiovizuální a filmové tvorby.

Poddodavatelé z členských zemí EU nejsou vyloučeni. Věci určené k plnění předmětu veřejné zakázky - filmové materiály jsou sbírkovými předměty ve smyslu zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Zadavatel neumožňuje při plnění zakázky vývoz sbírkových předmětů do zahraničí, protože není vydáno povolení Ministerstva kultury pro vývoz sbírkových předmětů do zahraničí (§11, zák. 122/2000).

Přesná specifikace je uvedena v příloze této zadávací dokumentace.

Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení zadavateli.

Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedené služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu.

Doba plnění veřejné zakázky je: ode dne účinnosti smlouvy, nejpozději do 28.11.2025.

Místa plnění veřejné zakázky:
Místem plnění díla je provozovna zhotovitele uvedená v nabídce zhotovitele.

Místem dodání je Vojenský historický ústav Praha, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m. (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E).

Požadavky na kvalifikaci:

- Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD).
- Pojištění do výše 3,5 mil. Kč (pojistná smlouva pokrývající případné škody na majetku zadavatele), což účastník zadávacího řízení doloží kopií pojistné smlouvy nebo předloží čestné prohlášení dle § 86 odst. 2 zákona, že v případě získání zakázky předloží kopii pojistné smlouvy před podpisem smlouvy o dílo.
- Popis zařízení, na kterém se bude přepis každého z požadovaných formátů provádět.

Zadavatel bude hodnotit pouze nabídky účastníků zadávacího řízení, kteří splňují kvalifikační požadavky uvedené v čl. 3 této zadávací dokumentace.

Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu.

Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se).

Návrh smlouvy o dílo je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník zadávacího řízení doplnit, podepsat a vrátit zpět jako přílohu. Součás
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry