Výběr poskytovatele monitoringu médií a sociálních sítí, mediální databáze a analýz
2 000 000 2,0 miliony Kč
Zadavatel
Správa Pražského hradu
Dodavatel
Podání nabídek
26. března 2025 12:00
Datum zveřejnění
12. března 2025
Popis
V rámci předmětu plnění vybraný dodavatel zadavateli poskytne mediální databázi a mediální archiv.
Přístup do mediální databáze a do mediálního archivu bude zajištěn přes aplikaci, speciální software a/nebo přes webovou adresu, která bude chráněna uživatelským jménem a heslem oprávněných osob za zadavatele.
Zároveň bude vybraný dodavatel v rámci předmětu plnění poskytovat zadavateli i mediální analýzy. Tyto analýzy budou poskytovány pravidelně na týdenní (vždy první pracovní den následující po ukončení týdne, za který bude zpracováván) a měsíční bázi (vždy nejpozději v průběhu 10. pracovního dne v měsíci, který následuje po měsíci, za který je mediální analýza zpracovávána) a ad hoc dle aktuálních potřeb Kanceláře prezidenta republiky a/nebo Správy Pražského hradu.
Takto poskytované mediální analýzy budou primárně vyhodnocovat a shrnovat, a to jak z kvantitativního, tak i kvalitativního pohledu, publicitu prezidenta České republiky v rámci tradičních médií (zejména tištěná média, online servery, agenturní zpravodajství, televize, rozhlas a relevantní podcastové pořady).
Bližší informace k předmětu plnění jsou uvedeny ve výzvě a jejích přílohách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 20 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Přístup do mediální databáze a do mediálního archivu bude zajištěn přes aplikaci, speciální software a/nebo přes webovou adresu, která bude chráněna uživatelským jménem a heslem oprávněných osob za zadavatele.
Zároveň bude vybraný dodavatel v rámci předmětu plnění poskytovat zadavateli i mediální analýzy. Tyto analýzy budou poskytovány pravidelně na týdenní (vždy první pracovní den následující po ukončení týdne, za který bude zpracováván) a měsíční bázi (vždy nejpozději v průběhu 10. pracovního dne v měsíci, který následuje po měsíci, za který je mediální analýza zpracovávána) a ad hoc dle aktuálních potřeb Kanceláře prezidenta republiky a/nebo Správy Pražského hradu.
Takto poskytované mediální analýzy budou primárně vyhodnocovat a shrnovat, a to jak z kvantitativního, tak i kvalitativního pohledu, publicitu prezidenta České republiky v rámci tradičních médií (zejména tištěná média, online servery, agenturní zpravodajství, televize, rozhlas a relevantní podcastové pořady).
Bližší informace k předmětu plnění jsou uvedeny ve výzvě a jejích přílohách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 20 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.