Velikonoce na Mariánském 2025
1 289 160 1,3 miliony Kč
Zadavatel
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Dodavatel
CHAVA, s.r.o.
Podání nabídek
4. března 2025 8:30
Datum zveřejnění
17. února 2025
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace organizačního, technického, produkčního a kulturního zajištění akce s názvem: „Velikonoce na Mariánském 2025“ a zahrnuje v sobě zejména zajištění následujícího plnění:
• Zastřešené podium, vč. montáže, demontáže, brandingu a osvětlení;
• Vnitřní osvětlení, vytápění a vybavení do 9 stánků (stánky v celkovém počtu 10 ks dodá zadavatel);
• Elektroinstalace (pro všechny stánky i podium);
• Pojištění velikonočních trhů;
• Ostraha trhů (denně v čase 0:00–6:00)
• Doprovodný program (vč. umělců) v celkem 9 dnech;
• Moderátor ve dnech doprovodného programu;
• Ozvučení (vč. technika);
• Hudební podkres (vč. uhrazení poplatků OSA apod.);
• Profesionální fotodokumentace z akce (s průběžným předáváním fotografií);
• Obsazení stánků prodejci a jejich koordinace;
• Odpadkové koše a jejich vývoz, průběžný úklid ve stáncích (v případě střídání prodejců, průběžný úklid místa akce (v případě potřeby), úklid místa akce po skončení trhů;
• Personální zajištění akce;
• Produkce, příprava, realizace, vedení agendy, koordinace a supervize celé akce;
• V závěru spolupráce předání Závěrečné zprávy dokládající poskytnuté plnění;
• Případně další obvyklé, rozumně očekávatelné služby nezbytné k řádné realizaci akce;
Akce je zaměřena na všechny skupiny návštěvníků i obyvatel Prahy, bez rozlišení věku, od dětí, přes rodiny s dětmi až po dospělé a lidi v důchodovém věku. Dle zkušeností z předchozích let akci navštíví v souhrnu cca 5 000–10 000 návštěvníků.
Bližší specifikace předmětu plnění viz zjm. přílohy č. 1 až 5 výzvy k předložení cenové nabídky. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
• Zastřešené podium, vč. montáže, demontáže, brandingu a osvětlení;
• Vnitřní osvětlení, vytápění a vybavení do 9 stánků (stánky v celkovém počtu 10 ks dodá zadavatel);
• Elektroinstalace (pro všechny stánky i podium);
• Pojištění velikonočních trhů;
• Ostraha trhů (denně v čase 0:00–6:00)
• Doprovodný program (vč. umělců) v celkem 9 dnech;
• Moderátor ve dnech doprovodného programu;
• Ozvučení (vč. technika);
• Hudební podkres (vč. uhrazení poplatků OSA apod.);
• Profesionální fotodokumentace z akce (s průběžným předáváním fotografií);
• Obsazení stánků prodejci a jejich koordinace;
• Odpadkové koše a jejich vývoz, průběžný úklid ve stáncích (v případě střídání prodejců, průběžný úklid místa akce (v případě potřeby), úklid místa akce po skončení trhů;
• Personální zajištění akce;
• Produkce, příprava, realizace, vedení agendy, koordinace a supervize celé akce;
• V závěru spolupráce předání Závěrečné zprávy dokládající poskytnuté plnění;
• Případně další obvyklé, rozumně očekávatelné služby nezbytné k řádné realizaci akce;
Akce je zaměřena na všechny skupiny návštěvníků i obyvatel Prahy, bez rozlišení věku, od dětí, přes rodiny s dětmi až po dospělé a lidi v důchodovém věku. Dle zkušeností z předchozích let akci navštíví v souhrnu cca 5 000–10 000 návštěvníků.
Bližší specifikace předmětu plnění viz zjm. přílohy č. 1 až 5 výzvy k předložení cenové nabídky. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.