Vánoce na Mariánském 2025
Zadavatel
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Dodavatel
Podání nabídek
29. září 2025 9:00
Datum zveřejnění
5. září 2025
Popis
realizace organizačního, technického, produkčního a kulturního zajištění akce s názvem: „Vánoce na Mariánském 2025“ a zahrnuje v sobě zejména zajištění následujícího plnění:
• Zastřešené podium, vč. montáže, demontáže, brandingu a osvětlení;
• Vnitřní osvětlení, vytápění a vybavení do 9 stánků (stánky v celkovém počtu 10 ks dodá zadavatel);
• Elektroinstalace (pro všechny stánky i podium);
• Pojištění vánočních trhů;
• Ostraha trhů (denně v čase 0.00–6.00 hod.)
• Doprovodný program (vč. umělců) v celkem 10 dnech;
• Moderátor ve dnech doprovodného programu;
• Ozvučení (vč. technika);
• Hudební podkres (vč. uhrazení poplatků OSA apod.);
• Dokumentační fotografie z akce (s průběžným předáváním fotografií);
• Obsazení stánků prodejci a jejich koordinace;
• Odpadkové koše a jejich vývoz, průběžný úklid ve stáncích (v případě střídání prodejců), průběžný úklid místa akce (v případě potřeby), úklid místa akce po skončení trhů;
• Personální zajištění akce;
• Produkce, příprava, realizace, vedení agendy, koordinace a supervize celé akce;
• V závěru spolupráce předání Závěrečné zprávy dokládající poskytnuté plnění;
• Případně další obvyklé, rozumně očekávatelné služby nezbytné k řádné realizaci akce.
Bližší specifikace předmětu plnění viz zjm. Výzva k předložení cenové nabídky a její přílohy č. 1 až 5. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 21 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
• Zastřešené podium, vč. montáže, demontáže, brandingu a osvětlení;
• Vnitřní osvětlení, vytápění a vybavení do 9 stánků (stánky v celkovém počtu 10 ks dodá zadavatel);
• Elektroinstalace (pro všechny stánky i podium);
• Pojištění vánočních trhů;
• Ostraha trhů (denně v čase 0.00–6.00 hod.)
• Doprovodný program (vč. umělců) v celkem 10 dnech;
• Moderátor ve dnech doprovodného programu;
• Ozvučení (vč. technika);
• Hudební podkres (vč. uhrazení poplatků OSA apod.);
• Dokumentační fotografie z akce (s průběžným předáváním fotografií);
• Obsazení stánků prodejci a jejich koordinace;
• Odpadkové koše a jejich vývoz, průběžný úklid ve stáncích (v případě střídání prodejců), průběžný úklid místa akce (v případě potřeby), úklid místa akce po skončení trhů;
• Personální zajištění akce;
• Produkce, příprava, realizace, vedení agendy, koordinace a supervize celé akce;
• V závěru spolupráce předání Závěrečné zprávy dokládající poskytnuté plnění;
• Případně další obvyklé, rozumně očekávatelné služby nezbytné k řádné realizaci akce.
Bližší specifikace předmětu plnění viz zjm. Výzva k předložení cenové nabídky a její přílohy č. 1 až 5. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 21 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.