Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

ÚP ÚL - výměna podlahové krytiny v kancelářích ÚP Ústí nad Labem

Zadavatel Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Dodavatel Podání nabídek 23. září 2024 9:00 Datum zveřejnění 26. srpna 2024 Popis Předmětem plnění veřejné zakázky a obsahem díla je výměna podlahové krytiny v kancelářích ve 2., 3. a 4. podlaží administrativní budovy na adrese Mírové náměstí 3129/36, Ústí nad Labem.
Výměnou podlahové krytiny se rozumí odstranění dvou vrstev stávajících poškozených podlahových krytin (lino, jekor nebo koberec), provedení stěrky, dodávka a pokládka (lepení) nové PVC krytiny v kvalitě obdobné, jako má krytina PVC FATRA Novoflor Extra Comfort nebo lepší, lepení lišt, oprava stěn v místě napojení lišt a oprava (výměna) prahů v jednotlivých kancelářích v předpokládaném rozsahu 25-30 kancelářských místností o celkové předpokládané ploše 375-450 m2.
Součástí díla jsou veškeré potřebné činnosti, jako jsou zejména přípravné práce, dodávka materiálu, pokládka, likvidace odpadu, doprava, úklid apod.
Výměna podlahové krytiny bude probíhat po částech. Zadavatel vždy vystaví objednávku, která obsahuje specifikaci a rozsah požadovaných prací, lhůtu pro provedení objednaných prací a nejvýše přípustnou cenu objednané části díla odvozenou z jednotkové ceny. Zadavatel není povinen objednávkami naplnit celý předpokládaný rozsah díla.
Zhotovitel se zavazuje provést dílo tak, aby poslední objednávka pokrývající nejvyšší předpokládaný rozsah díla mohla být vystavena s termínem dokončení celého díla do 18. prosince 2024.
Zhotovitel se zavazuje provést objednanou část díla a předat ji bez vad a nedodělků ve lhůtě stanovené v objednávce. Nesouhlasí-li zhotovitel se lhůtou stanovenou v objednávce, má právo do dvou pracovních dní od doručení objednávky žádat o jednání s objednatelem, na jehož základě se stanoví nová lhůta provedení objednané části díla. V případě zjištěných vad a nedodělků bude objednaná část díla převzata až po odstranění vad a nedodělků.
Zhotovitel odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob v prostoru provádění díla a za dodržování pravidel požární ochrany. V případě, kdy to bude vyžadovat bezpečnost práce nebo ochrana života a majetku, zajistí zhotovitel před zahájením prací na objednané části díla na své náklady potřebné úkony pro zajištění bezpečnosti práce a ochranu života a majetku.
Záruční doba činí na zednické práce 36 měsíců a na podlahové práce 48 měsíců bez ohledu na délku záruční doby sjednanou mezi zhotovitelem a jeho poddodavateli.
dále viz přílohy.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 33 % nových dodavatelů Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry