ÚP ČR - Poskytování pracovnělékařských služeb - Krajská pobočka ÚP ČR v Karlových Varech
365 730 365 730 Kč
Zadavatel
Úřad práce České republiky
Dodavatel
Blue Care s.r.o.
Podání nabídek
16. července 2021 7:00
Datum zveřejnění
7. července 2021
Popis
Předmětem plnění této VZ je poskytování pracovnělékařských služeb (dále též jen „PLS) spočívají v zajištění těchto služeb:
a) pracovnělékařské prohlídky a doplňková vyšetření pro zaměstnance Objednatele, kteří při plnění služebních či pracovních povinností řídí motorová vozidla Objednatele (příloha č. 2 část II. – Rizika ohrožení zdraví, bod 5 vyhlášky č. 79/2013 Sb.),
b) pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce za účelem zjišťování a hodnocení rizikových faktorů podle § 2 písm. c) odst.1, 3 a 4 (jedenkrát za 2 kalendářní roky) včetně:
- pořízení záznamu z dohledu, včetně hodnocení pracovních a hygienických podmínek na pracovišti a v dalších zařízeních Zadavatele,
- zpracování návrhu jednotlivých pracovišť Zadavatele prostředky pro poskytování první pomoci a stanovení minimálního počtu zaměstnanců provádějících první pomoc na pracovištích jako součást prvního dohledu,
c) provádění pravidelných školení první pomoci zaměstnanců určených Zadavatelem,
d) zajištění dalších konzultačních či poradenských služeb kromě výše uvedeného dle § 2 písm. b) a c) vyhlášky č. 79/2013 Sb. a zastupování Zadavatele při kontrolách orgánu dohledu
e) zajištění administrativních činností souvisejících s poskytováním pracovnělékařských služeb. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
a) pracovnělékařské prohlídky a doplňková vyšetření pro zaměstnance Objednatele, kteří při plnění služebních či pracovních povinností řídí motorová vozidla Objednatele (příloha č. 2 část II. – Rizika ohrožení zdraví, bod 5 vyhlášky č. 79/2013 Sb.),
b) pravidelný dohled na pracovištích a nad výkonem práce za účelem zjišťování a hodnocení rizikových faktorů podle § 2 písm. c) odst.1, 3 a 4 (jedenkrát za 2 kalendářní roky) včetně:
- pořízení záznamu z dohledu, včetně hodnocení pracovních a hygienických podmínek na pracovišti a v dalších zařízeních Zadavatele,
- zpracování návrhu jednotlivých pracovišť Zadavatele prostředky pro poskytování první pomoci a stanovení minimálního počtu zaměstnanců provádějících první pomoc na pracovištích jako součást prvního dohledu,
c) provádění pravidelných školení první pomoci zaměstnanců určených Zadavatelem,
d) zajištění dalších konzultačních či poradenských služeb kromě výše uvedeného dle § 2 písm. b) a c) vyhlášky č. 79/2013 Sb. a zastupování Zadavatele při kontrolách orgánu dohledu
e) zajištění administrativních činností souvisejících s poskytováním pracovnělékařských služeb. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.