Úklidová a vrátná služba základní škole
24 300 000 24,3 milionů Kč
Zadavatel
Základní škola J. Gutha-Jarkovského
Dodavatel
Podání nabídek
20. června 2025 23:59
Datum zveřejnění
19. května 2025
Popis
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování úklidové a vrátné služby pro Zadavatele.
Požadavky na rozsah poskytovaných služeb:
• toalety — průběžné mytí. desinfekce toalet, veškerých sanitárií, podlah, přeleštění zrcadel. 1x denně mytí a desinfekce klik. vynášení odpadkových košů s výměnou igelitových sáčků. vymytí košů dle potřeby. doplňování veškerých hygienických potřeb.
• mytí a desinfekce sprch a úklid šaten,
• vynášení odpadkových košů s výměnou igelitových sáčků, vymytí košů dle potřeb, a to v celé budově. odnášení odpadu do určených nádob včetně třídění odpadu, ve třídách mytí a desinfekce umyvadel, koše, přeleštění zrcadel, utření prachu z parapetu a nábytku, luxování a vytírání stíratelných ploch. Mytí dveří dle harmonogramu.
• provádění úklidů ve veškerých kabinetech, kanceláří atd.
• dle našeho harmonogramu strojní mytí chodeb do tělocvičen. popř. samotné tělocvičny
• denní mytí kabiny výtahu a čištění ohmatů, denní vytírání celého schodiště od horního patra dolů a dle našeho harmonogramu čištění zábradlí,
• dle našeho harmonogramu strojní mytí chodeb od horního patra dolů s ručním dočištěním míst, kde se stroj nedostane, pravidelné mytí vstupních dveří do škol, průběžné odstraňování pavučin a dle našeho harmonogramu mytí a čištění hasicích přístrojů, různých nástěnek, obrazovek na chodbách atd.
• veškeré zapomenuté věci žáků (např. mobilní telefony. oblečení. klíče. atd.) budou pracovnice zhotovitele dávat na objednatelem předem určené místo,
• ve všech kabinetech a kancelářích budou stoly utírány v případě, že stůl bude uklizený.
• dle harmonogramu - otření počítačů a klávesnic,
• dle harmonogramu — čištění koleček u pojízdných židlí v kabinetech a kancelářích,
• pracovnice musí vždy dodržovat v čistotě úklidové místnosti.
• vrátné služby. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Požadavky na rozsah poskytovaných služeb:
• toalety — průběžné mytí. desinfekce toalet, veškerých sanitárií, podlah, přeleštění zrcadel. 1x denně mytí a desinfekce klik. vynášení odpadkových košů s výměnou igelitových sáčků. vymytí košů dle potřeby. doplňování veškerých hygienických potřeb.
• mytí a desinfekce sprch a úklid šaten,
• vynášení odpadkových košů s výměnou igelitových sáčků, vymytí košů dle potřeb, a to v celé budově. odnášení odpadu do určených nádob včetně třídění odpadu, ve třídách mytí a desinfekce umyvadel, koše, přeleštění zrcadel, utření prachu z parapetu a nábytku, luxování a vytírání stíratelných ploch. Mytí dveří dle harmonogramu.
• provádění úklidů ve veškerých kabinetech, kanceláří atd.
• dle našeho harmonogramu strojní mytí chodeb do tělocvičen. popř. samotné tělocvičny
• denní mytí kabiny výtahu a čištění ohmatů, denní vytírání celého schodiště od horního patra dolů a dle našeho harmonogramu čištění zábradlí,
• dle našeho harmonogramu strojní mytí chodeb od horního patra dolů s ručním dočištěním míst, kde se stroj nedostane, pravidelné mytí vstupních dveří do škol, průběžné odstraňování pavučin a dle našeho harmonogramu mytí a čištění hasicích přístrojů, různých nástěnek, obrazovek na chodbách atd.
• veškeré zapomenuté věci žáků (např. mobilní telefony. oblečení. klíče. atd.) budou pracovnice zhotovitele dávat na objednatelem předem určené místo,
• ve všech kabinetech a kancelářích budou stoly utírány v případě, že stůl bude uklizený.
• dle harmonogramu - otření počítačů a klávesnic,
• dle harmonogramu — čištění koleček u pojízdných židlí v kabinetech a kancelářích,
• pracovnice musí vždy dodržovat v čistotě úklidové místnosti.
• vrátné služby. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.