Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Tisk, zpracování a distribuce adresných listovních zásilek

675 640 675 640

Zadavatel Statutární město České Budějovice Dodavatel KP-INVA s.r.o. Podání nabídek 24. října 2022 9:00 Datum zveřejnění 11. října 2022 Popis Předmětem plnění veřejné zakázky je:

• zabezpečení spotřebního materiálu (papíry, formuláře, obálky),
• tisk včetně papíru – tisk poštovních poukázek (typ A růžová) z předaných datových souborů, s 8 palcovou bílou alonží (tj. formát A4), opatřených čárovým kódem CODE 39 a obálek s okénkem,
• dodání obálek,
• kompletace zásilek (vložení listu adresovaného dokumentu do papírové bílé obálky s okénkem a její uzavření,
• třídění a svazkování obálek
• expediční služby (hromadné podání zkompletovaných zásilek formou adresné listovní zásilky).
doručení adresných listovních zásilek do domovních schránek.
Za zakázku se jedná o cca 38 000 ks poštovních zásilek

Podklady pro tisk poštovních poukázek budou předány v elektronické podobě formou datových souborů (formát TXT) ze software na evidenci poplatků „VERA“. Datové soubory budou zazipovány a opatřeny heslem. Před jejich tiskem provede dodavatel korekturu dat, aby byla zadavatelem formou elektronického náhledu zkontrolována faktická správnost a grafická podoba tiskoviny, její formát a barevnost. Následně budou poštovní poukázky (/typ A) tištěny ve formátu A4 s 8 palcovou bílou alonží a musí být opatřeny čárovým kódem CODE 39. V rámci kompletace budou poštovní poukázky vloženy do bílé papírové obálky s okénkem, v průhledu bude vidět adresa na poukázce, obálky budou uzavřeny a následně expedovány formou adresné listovní zásilky. Obálka bude označena zadavatelem jakožto odesílatelem. Dodavatel se zavazuje vyexpedovat poštovní poukázky do 7 dnů od předání dat. Dodavatel garantuje doručení adresných listovních zásilek do domovních schránek.

Smlouva uzavřená na základě tohoto zadávacího řízení obsahuje závazek dodavatele zachovávat povinnost mlčenlivosti o skutečnostech podle § 52 odst.1 zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, stejně jak závazek dodavatele dodržovat povinnosti vyplývající ze zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Dodavatel doloží formou čestného prohlášení existenci dispozice záložního střediska pro plnění zakázky

Další požadavky zadavatele:
Zadavatel si analogicky podle § 38 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., v platném znění, vyhrazuje, že zadávacího řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Tuto skutečnost musí dodavatel uvést v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky. Rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení. Splnění této podmínky nelze prokázat prostřednictvím jiných osob. Při společné účasti v zadávacím řízení prokazuje splnění této podmínky každý účastník zadávacího řízení samostatně.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry