Technická a produktová podpora HW a SW OBELISK 2026-2030
Zadavatel
Generální finanční ředitelství
Dodavatel
Podání nabídek
12. prosince 2025 10:00
Datum zveřejnění
12. listopadu 2025
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je poskytování služeb technické podpory hardware (dále jen „HW“) a software OBELISK (dále jen „SW OBELISK“), produktové podpory SW OBELISK a služby na vyžádání a to k:
a) OBELISK VALIDATOR – modul, který automatizuje validace elektronických podpisů a pečetí ve formátech a úrovních stanovených nařízením eIDAS,
b) OBELISK TRUSTED ARCHIVE – modul, který slouží k důvěryhodné archivaci elektronických dokumentů založené na aplikaci moderních ETSI standardů rozšířeného el. podpisu (AdES),
c) OBELISK Seal – modul pro pečetění.
Předmětem VZ je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování a údržbě HW a SW OBELISK spočívající v zajištění:
a) poskytování služeb technické podpory prostřednictvím Service desk, který bude dostupný v rozsahu 5x8,
b) řešení servisních hlášení,
c) profylaxe a optimalizace systémového prostředí,
d) opravných balíčků, včetně zaslání opravných balíčků s opravami chyb provedených na základě testů dodavatele nebo servisních hlášení,
e) komunikace s dodavateli navazujících informačních systémů, blíže specifikovaných v provozní dokumentaci, která bude dodavateli zadavatelem předána v souladu se Smlouvou o poskytování služeb, jejíž návrh tvoří Přílohu č. 1 ZD (dále také „smlouva“ nebo „návrh smlouvy“),
f) služeb provádění změn konfigurace a revize nastavení všech částí SW OBELISK jako celku prostřednictvím vzdáleného připojení,
g) správy a provozu kvalifikovaných prostředků pro vytváření elektronických podpisů a pečetí (QSCD) HSM typ a model SN: 46-SC5470 a SN: 46-SC5487. Součástí služeb dle tohoto písmene jsou služby:
- smluvní zajištění správy s kvalifikovaným poskytovatelem důvěryhodných služeb (QTSP),
- registrace QSC,
- administrativní zajištění správy zařízení,
- servisních služeb spojených se zajištěním správy QSCD jako zejména:
• vytvoření a změny konfigurace TrustedX eIDAS Platform - konfigurace úložišť a zdrojů (zejména databáze, LDAP, HSM),
• konfigurace důvěryhodných entit (CA, VA, TSA),
• konfigurace politik a oprávnění,
• změna nastavení podepisující aplikace,
• výměna servisního klíče,
• výměna systémových certifikátů (zejména SSL, autentizační certifikát pro TSA),
• vygenerování klíčů pro kvalifikovanou pečeť, žádosti o příslušný kvalifikovaný certifikát a jeho import,
• obnovu OCS setu pro kvalifikovanou pečeť na nové čipové karty,
• zničení/smazání klíčů a OCS setů pro kvalifikovanou pečeť, které již nejsou nadále potřebné,
• aktualizací firmware,
• reset HSM a jeho inicializaci do HSM infrastruktury v QSealCD režimu (např. na přání zadavatele nebo v případě pokusu o fyzické vniknutí do HSM),
• protokolární dokumentaci provedených operací
(dále jen „technická podpora“).
Předmětem VZ je dále poskytování roční předplacené služby produktové podpory, která spočívá v zajištění:
a) poskytování aktualizace podporovaných verzí SW OBELISK,
b) přístupu k online službě pro ověření certifikátů
(dále jen „produktová podpora“).
Předmětem VZ je rovněž poskytování individuálních hrazených služeb při provozování a údržbě SW OBELISK spočívající zejména v:
a) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z aplikačního prostředí SW OBELISK,
b) napojení dalších informačních systémů dle požadavků zadavatele
(dále jen „služby na vyžádání“).
Služby na vyžádání budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka (dále jen „MD“). Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah MD, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu plnění VZ, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 22 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
a) OBELISK VALIDATOR – modul, který automatizuje validace elektronických podpisů a pečetí ve formátech a úrovních stanovených nařízením eIDAS,
b) OBELISK TRUSTED ARCHIVE – modul, který slouží k důvěryhodné archivaci elektronických dokumentů založené na aplikaci moderních ETSI standardů rozšířeného el. podpisu (AdES),
c) OBELISK Seal – modul pro pečetění.
Předmětem VZ je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování a údržbě HW a SW OBELISK spočívající v zajištění:
a) poskytování služeb technické podpory prostřednictvím Service desk, který bude dostupný v rozsahu 5x8,
b) řešení servisních hlášení,
c) profylaxe a optimalizace systémového prostředí,
d) opravných balíčků, včetně zaslání opravných balíčků s opravami chyb provedených na základě testů dodavatele nebo servisních hlášení,
e) komunikace s dodavateli navazujících informačních systémů, blíže specifikovaných v provozní dokumentaci, která bude dodavateli zadavatelem předána v souladu se Smlouvou o poskytování služeb, jejíž návrh tvoří Přílohu č. 1 ZD (dále také „smlouva“ nebo „návrh smlouvy“),
f) služeb provádění změn konfigurace a revize nastavení všech částí SW OBELISK jako celku prostřednictvím vzdáleného připojení,
g) správy a provozu kvalifikovaných prostředků pro vytváření elektronických podpisů a pečetí (QSCD) HSM typ a model SN: 46-SC5470 a SN: 46-SC5487. Součástí služeb dle tohoto písmene jsou služby:
- smluvní zajištění správy s kvalifikovaným poskytovatelem důvěryhodných služeb (QTSP),
- registrace QSC,
- administrativní zajištění správy zařízení,
- servisních služeb spojených se zajištěním správy QSCD jako zejména:
• vytvoření a změny konfigurace TrustedX eIDAS Platform - konfigurace úložišť a zdrojů (zejména databáze, LDAP, HSM),
• konfigurace důvěryhodných entit (CA, VA, TSA),
• konfigurace politik a oprávnění,
• změna nastavení podepisující aplikace,
• výměna servisního klíče,
• výměna systémových certifikátů (zejména SSL, autentizační certifikát pro TSA),
• vygenerování klíčů pro kvalifikovanou pečeť, žádosti o příslušný kvalifikovaný certifikát a jeho import,
• obnovu OCS setu pro kvalifikovanou pečeť na nové čipové karty,
• zničení/smazání klíčů a OCS setů pro kvalifikovanou pečeť, které již nejsou nadále potřebné,
• aktualizací firmware,
• reset HSM a jeho inicializaci do HSM infrastruktury v QSealCD režimu (např. na přání zadavatele nebo v případě pokusu o fyzické vniknutí do HSM),
• protokolární dokumentaci provedených operací
(dále jen „technická podpora“).
Předmětem VZ je dále poskytování roční předplacené služby produktové podpory, která spočívá v zajištění:
a) poskytování aktualizace podporovaných verzí SW OBELISK,
b) přístupu k online službě pro ověření certifikátů
(dále jen „produktová podpora“).
Předmětem VZ je rovněž poskytování individuálních hrazených služeb při provozování a údržbě SW OBELISK spočívající zejména v:
a) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z aplikačního prostředí SW OBELISK,
b) napojení dalších informačních systémů dle požadavků zadavatele
(dále jen „služby na vyžádání“).
Služby na vyžádání budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka (dále jen „MD“). Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah MD, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu plnění VZ, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 22 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.