Studie - zasedací místnost ČSÚ
72 800 72 800 Kč
Zadavatel
Český statistický úřad
Dodavatel
Colsys s.r.o.
Podání nabídek
22. června 2023 14:00
Datum zveřejnění
13. června 2023
Popis
Zadávací dokumentace k zakázce „Studie - zasedací místnost ČSÚ“
Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593
Předmět – popis:
Cílem poptávky je dodávka projektové dokumentace vybavení konferenční místnosti č. 225 v prostorách ČSÚ. Detailní popis požadavků zadavatele bude předložen během projektových schůzek – níže uvedené plnění s dobou dodání do 7 týdnů od potvrzení objednávky.
Předpokládané vybavení a funkcionalita konferenční místnosti:
Položka Poznámka
Projektor + optická projekční plocha Variantně LCD
Příhledové LCD pro řečníka
Příhledové LCD do sálu
Videokonferenční systém pro Microsoft Teams
2x kamera pro videokonference
Stream do YouTube a Microsoft Teams
Nahrávání audia i videa
Bezdrátová prezentace obrazu
Přípojné místo (HDMI, LAN a 230V) s vytahovací kabeláží do řečnického pultu
Přípojné místo (HDMI, LAN a 230V) s vytahovací kabeláží do konferenčního stolu
2x stropní mikrofonní pole se zaměřením hlasu řečníka Odhadovaný počet
Bezdrátové mikrofony pro řečníka v přední části (u plátna)
Mikrofon z řečnického pultu
Celoplošné stropní ozvučení
Audio mixážní systém pro distribuci zvuku v rámci místnosti a s videokonferenčním scénářem využití Protistrana slyší řečníky z celého sálu a řečnící slyší protistranu
Video distribuce signálů
Dotykový řídící systém pro jednoduchou obsluhu systému AV technologií
Řešení akustiky v místnosti Měření a návrh možných opatře-ní
Dodané podklady zadavatelem
- Aktuální stavební dokumentace ve formátu .dwg (půdorys, řez)
- Návrh řešení interiéru
- Požární zpráva
Postup zpracování a očekávané výstupy
- Dílčí výstupy vydávány v průběhu projekčních prací kontaktní osobě ČSÚ (bude stanovena během zahájení projektu)
- Analýza požadavků
- „Cenová studie“
- „Požadavky na profese silnoproud, slaboproud a stavbu“
- „Detailní výkaz výměr v koncových cenách a schéma zapojení celkového systému“
- Kompletní projektová dokumentace
Nacenění jednotlivých částí
V rámci nabídky očekáváme nacenění následujících položek:
Služba Jednot-ková cena
Analýza požadavků pro vytvoření koncepce celkového řešení 1
Cenová studie AV řešení 1
Kompletní projektová dokumentace pro stavbu 1
Vícepráce (Hodinová sazba pro případné vícepráce) 0
Celková cena studie (zahrnuje pouze první 3 řádky)
Místo plnění: v sídle zadavatele
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10
Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz
Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN.
Termín pro podání nabídky: 22. 11. 2022 v 14:00 hod.
Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH.
Termín dodání služby: Dodání do 7 týdnů od potvrzení objednávky.
Cena: Maximální cena je stanovena na 80 000,- Kč bez DPH, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního protokolu a řádného daňového dokladu.
Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče.
Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který:
• splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona,
• splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona,
• má prokazatelnou zkušenost s přípravou výše uvedených studií.
Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593
Předmět – popis:
Cílem poptávky je dodávka projektové dokumentace vybavení konferenční místnosti č. 225 v prostorách ČSÚ. Detailní popis požadavků zadavatele bude předložen během projektových schůzek – níže uvedené plnění s dobou dodání do 7 týdnů od potvrzení objednávky.
Předpokládané vybavení a funkcionalita konferenční místnosti:
Položka Poznámka
Projektor + optická projekční plocha Variantně LCD
Příhledové LCD pro řečníka
Příhledové LCD do sálu
Videokonferenční systém pro Microsoft Teams
2x kamera pro videokonference
Stream do YouTube a Microsoft Teams
Nahrávání audia i videa
Bezdrátová prezentace obrazu
Přípojné místo (HDMI, LAN a 230V) s vytahovací kabeláží do řečnického pultu
Přípojné místo (HDMI, LAN a 230V) s vytahovací kabeláží do konferenčního stolu
2x stropní mikrofonní pole se zaměřením hlasu řečníka Odhadovaný počet
Bezdrátové mikrofony pro řečníka v přední části (u plátna)
Mikrofon z řečnického pultu
Celoplošné stropní ozvučení
Audio mixážní systém pro distribuci zvuku v rámci místnosti a s videokonferenčním scénářem využití Protistrana slyší řečníky z celého sálu a řečnící slyší protistranu
Video distribuce signálů
Dotykový řídící systém pro jednoduchou obsluhu systému AV technologií
Řešení akustiky v místnosti Měření a návrh možných opatře-ní
Dodané podklady zadavatelem
- Aktuální stavební dokumentace ve formátu .dwg (půdorys, řez)
- Návrh řešení interiéru
- Požární zpráva
Postup zpracování a očekávané výstupy
- Dílčí výstupy vydávány v průběhu projekčních prací kontaktní osobě ČSÚ (bude stanovena během zahájení projektu)
- Analýza požadavků
- „Cenová studie“
- „Požadavky na profese silnoproud, slaboproud a stavbu“
- „Detailní výkaz výměr v koncových cenách a schéma zapojení celkového systému“
- Kompletní projektová dokumentace
Nacenění jednotlivých částí
V rámci nabídky očekáváme nacenění následujících položek:
Služba Jednot-ková cena
Analýza požadavků pro vytvoření koncepce celkového řešení 1
Cenová studie AV řešení 1
Kompletní projektová dokumentace pro stavbu 1
Vícepráce (Hodinová sazba pro případné vícepráce) 0
Celková cena studie (zahrnuje pouze první 3 řádky)
Místo plnění: v sídle zadavatele
Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10
Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz
Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN.
Termín pro podání nabídky: 22. 11. 2022 v 14:00 hod.
Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH.
Termín dodání služby: Dodání do 7 týdnů od potvrzení objednávky.
Cena: Maximální cena je stanovena na 80 000,- Kč bez DPH, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního protokolu a řádného daňového dokladu.
Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče.
Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který:
• splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona,
• splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona,
• má prokazatelnou zkušenost s přípravou výše uvedených studií.
Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.