Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

SPŠP-COP Zlín – Pořízení nábytku

6 661 157 6,7 milionů

Zadavatel Střední průmyslová škola polytechnická - Centrum odborné přípravy Zlín Dodavatel Podání nabídek 19. května 2025 10:00 Datum zveřejnění 14. dubna 2025 Popis Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je kompletní dodávka interiéru (demontáž a likvidace stávajícího vybavení, zabezpečení jednotlivých prvků interiéru, jejich doprava na místo určení, instalace, montáž do jednotlivých určených místností, jejich uvedení do provozu a úklid po instalaci, včetně odstranění obalů a jiných odpadů vzniklých činností dodavatele a závěrečný úklid míst dotčených činností dodavatele).
Předmět veřejné zakázky je realizován ve dvou objektech zadavatele a je rozdělen na 9 etap, které jsou podrobně specifikované projektovou dokumentací. Realizace bude probíhat za plného provozu objektů Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech – jednotlivých pevně daných etapách.
Členění na etapy:
1. – 8. ETAPA – Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín
9. ETAPA – Domov mládeže Růmy 4050, Zlín
Etapizace se odvíjí od půdorysů jednotlivých podlaží – viz. projektová dokumentace. Každá etapa zahrnuje půl podlaží. Na jedné půlce podlaží bude možné demontovat stávající nábytek a naložit s ním k likvidaci, a následně dovézt nový nábytek a složit na místě. Začínat se bude od 2.NP a pokračovat se bude do vyšších podlaží, přičemž
součástí etapy pro 5.NP bude i vybavení zbývajících nábytků do 1.NP. Etapy budou prováděny za plného provozu Domova mládeže (DM) hned po sobě (v periodách cca 10-13 kalendářních dní – a to včetně sobot a nedělí, kdy je DM bez pohybu ubytovaných), bez zbytečných odkladů, s co nejefektivnějším časovým rozložením.
Detailní popis předmětu a podmínek plnění veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace) a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace).
Podkladem pro vypracování nabídky je soupis dodávek a prací včetně výkazu výměr, projektová dokumentace a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 67 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry