SPŠP-COP Zlín – Pořízení nábytku
6 661 157 6,7 milionů Kč
Zadavatel
Střední průmyslová škola polytechnická - Centrum odborné přípravy Zlín
Dodavatel
Podání nabídek
19. května 2025 10:00
Datum zveřejnění
14. dubna 2025
Popis
Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je kompletní dodávka interiéru (demontáž a likvidace stávajícího vybavení, zabezpečení jednotlivých prvků interiéru, jejich doprava na místo určení, instalace, montáž do jednotlivých určených místností, jejich uvedení do provozu a úklid po instalaci, včetně odstranění obalů a jiných odpadů vzniklých činností dodavatele a závěrečný úklid míst dotčených činností dodavatele).
Předmět veřejné zakázky je realizován ve dvou objektech zadavatele a je rozdělen na 9 etap, které jsou podrobně specifikované projektovou dokumentací. Realizace bude probíhat za plného provozu objektů Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech – jednotlivých pevně daných etapách.
Členění na etapy:
1. – 8. ETAPA – Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín
9. ETAPA – Domov mládeže Růmy 4050, Zlín
Etapizace se odvíjí od půdorysů jednotlivých podlaží – viz. projektová dokumentace. Každá etapa zahrnuje půl podlaží. Na jedné půlce podlaží bude možné demontovat stávající nábytek a naložit s ním k likvidaci, a následně dovézt nový nábytek a složit na místě. Začínat se bude od 2.NP a pokračovat se bude do vyšších podlaží, přičemž
součástí etapy pro 5.NP bude i vybavení zbývajících nábytků do 1.NP. Etapy budou prováděny za plného provozu Domova mládeže (DM) hned po sobě (v periodách cca 10-13 kalendářních dní – a to včetně sobot a nedělí, kdy je DM bez pohybu ubytovaných), bez zbytečných odkladů, s co nejefektivnějším časovým rozložením.
Detailní popis předmětu a podmínek plnění veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace) a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace).
Podkladem pro vypracování nabídky je soupis dodávek a prací včetně výkazu výměr, projektová dokumentace a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 67 % zakázek
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Předmět veřejné zakázky je realizován ve dvou objektech zadavatele a je rozdělen na 9 etap, které jsou podrobně specifikované projektovou dokumentací. Realizace bude probíhat za plného provozu objektů Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech – jednotlivých pevně daných etapách.
Členění na etapy:
1. – 8. ETAPA – Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín
9. ETAPA – Domov mládeže Růmy 4050, Zlín
Etapizace se odvíjí od půdorysů jednotlivých podlaží – viz. projektová dokumentace. Každá etapa zahrnuje půl podlaží. Na jedné půlce podlaží bude možné demontovat stávající nábytek a naložit s ním k likvidaci, a následně dovézt nový nábytek a složit na místě. Začínat se bude od 2.NP a pokračovat se bude do vyšších podlaží, přičemž
součástí etapy pro 5.NP bude i vybavení zbývajících nábytků do 1.NP. Etapy budou prováděny za plného provozu Domova mládeže (DM) hned po sobě (v periodách cca 10-13 kalendářních dní – a to včetně sobot a nedělí, kdy je DM bez pohybu ubytovaných), bez zbytečných odkladů, s co nejefektivnějším časovým rozložením.
Detailní popis předmětu a podmínek plnění veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace) a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace).
Podkladem pro vypracování nabídky je soupis dodávek a prací včetně výkazu výměr, projektová dokumentace a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 67 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.