Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Spotřební materiál pro kancelářskou techniku 2025-2026

Zadavatel Povodí Odry, státní podnik Dodavatel Podání nabídek 9. prosince 2024 10:00 Datum zveřejnění 26. listopadu 2024 Popis Požadavek zadavatele na NÁHRADNÍ PLNĚNÍ:

Zadavatel požaduje, aby součástí nabídkové ceny všech položek zboží bylo poskytnutí tzv. náhradního plnění podle ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti v platném znění, a to po celou dobu plnění smlouvy.
Zadavatel stanovuje podmínku, že tohoto výběrového řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti, alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

V případě, že se výběrového řízení bude účastnit dodavatel, který neposkytuje náhradní plnění, bude z tohoto výběrového řízení vyloučen.

Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dodávku originálního spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku – tonery, cartridge, válce a ostatní příslušenství a spotřební materiál (dále jen „zboží“) včetně dopravy na určená místa plnění.

Předmětem veřejné zakázky je také povinné zajištění zpětného odběru použitého zboží ze všech odběrových míst zadavatele (tzn. zajištění odběru v místech plnění zadavatele) uvedených v odst. 2.1 této ZD, a to včetně vystavení dokladu o zpětném odběru a na vlastní náklady dodavatele.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 21 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry