SpMO 8480.3/2022-6624 Provedení pneuservisních prací a oprav pneumatik - 3. vývza
24 793 24 793 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
ContiTrade Services s.r.o.
Podání nabídek
20. ledna 2023 8:00
Datum zveřejnění
10. ledna 2023
Popis
Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a přípojných vozidel.
Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu.
Vzhledem charakteru služby požadujeme vzdálenost provozovny maximálně do 30 km od letiště Bechyně, tj. 49°16'24.988"N,14°30'5.590"E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů.
Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh rámcové dohody o dílo, včetně cenové specifikace díla, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení.
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu dohody.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu.
Vzhledem charakteru služby požadujeme vzdálenost provozovny maximálně do 30 km od letiště Bechyně, tj. 49°16'24.988"N,14°30'5.590"E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů.
Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh rámcové dohody o dílo, včetně cenové specifikace díla, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení.
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu dohody.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.