SpMO 24103.1/2023-6624 Čištění, mytí a dezinfekce stanů - 1. výzva
14 800 14 800 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
TenTex line s.r.o.
Podání nabídek
20. dubna 2023 8:00
Datum zveřejnění
11. dubna 2023
Popis
Jedná se o čištění izolačních vložek k nafukovacím a plátěným stanům a následné ošetření dezinfekčním a čistícím prostředkem. Desinfekční prostředek účinný proti bakteriím (včetně TBC), mikroskopickým, kvasinkovým i vláknitým houbám, proti virům (včetně HBV a HIV) a rotavirům. Dezinfekční prostředek nesmí působit agresivně vůči čištěnému materiálu a nesmí obsahovat formaldehyd. Dále se jedná o impregnaci vložek založenou na přírodní latexové a parafinické bázi.
Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové nabídky, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení.
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové nabídky, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení.
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.