Servisní podpora pro ORACLE
8 000 000 8,0 milionů Kč
Zadavatel
Státní tiskárna cenin, s. p.
Dodavatel
Podání nabídek
17. prosince 2025 9:00
Datum zveřejnění
18. listopadu 2025
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytovat zadavateli podporu programového vybavení Oracle, a to do maximálního počtu 2 databázových instancí verze Oracle Database 18c Release 1 a novějších , přičemž tato technická podpora zahrnuje tyto činnosti:
a) instalace a implementace databázových technologií Oracle;
b) systémová pomoc v oblasti databázového prostředí;
c) ladění databází a aplikací;
d) migrace a upgrade databází a aplikací;
e) vytváření a úprava ovládacích prvků a skriptů pro běh databáze Oracle;
f) návrhy a vytváření skriptů pro zálohování databáze;
g) administrativní jednorázové manipulace s databázemi;
h) Incident & Problem management;
i) On-site zásahy v lokalitách VZ II., Za Viaduktem 8, Praha 7 - Holešovice;
j) Dokumentace změn a nastavení.
Poskytovatel se zavazuje zajišťovat technickou podporu databáze Oracle v následujících formách:
a) Reaktivní služby– zajištění dostupnosti Hotline s dálkovou podporou sledování vývoje řešení, eskalační management, poskytování dálkové podpory s garantovanou reakční dobou, řešení incidentů (dále jen „pohotovost“);
b) Proaktivní služby – prováděním on-site zásahů a poskytováním konzultační služby v rozsahu 100 člověkodnů (MDs) během celé doby platnosti této smlouvy, tyto služby jsou poskytovány v potřebném rozsahu na vyžádání objednatele a za podmínek stanovených dále touto smlouvou bez ohledu na počet vzniklých incidentů. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 35 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
a) instalace a implementace databázových technologií Oracle;
b) systémová pomoc v oblasti databázového prostředí;
c) ladění databází a aplikací;
d) migrace a upgrade databází a aplikací;
e) vytváření a úprava ovládacích prvků a skriptů pro běh databáze Oracle;
f) návrhy a vytváření skriptů pro zálohování databáze;
g) administrativní jednorázové manipulace s databázemi;
h) Incident & Problem management;
i) On-site zásahy v lokalitách VZ II., Za Viaduktem 8, Praha 7 - Holešovice;
j) Dokumentace změn a nastavení.
Poskytovatel se zavazuje zajišťovat technickou podporu databáze Oracle v následujících formách:
a) Reaktivní služby– zajištění dostupnosti Hotline s dálkovou podporou sledování vývoje řešení, eskalační management, poskytování dálkové podpory s garantovanou reakční dobou, řešení incidentů (dále jen „pohotovost“);
b) Proaktivní služby – prováděním on-site zásahů a poskytováním konzultační služby v rozsahu 100 člověkodnů (MDs) během celé doby platnosti této smlouvy, tyto služby jsou poskytovány v potřebném rozsahu na vyžádání objednatele a za podmínek stanovených dále touto smlouvou bez ohledu na počet vzniklých incidentů. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 35 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.