Servis osobních, terénních, užitkových vozidel a přívěsů 26-27
Zadavatel
Lesní správa Lány
Dodavatel
Podání nabídek
7. ledna 2026 9:00
Datum zveřejnění
18. prosince 2025
Popis
Předmětem veřejné zakázky je zajištění pravidelného servisu a oprav vozidel a přívěsů zadavatele.
Detailní informace o předmětu plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v přílohách č. 6 Výzvy (tabulka pro zpracování cen) a dále v závazném návrhu Rámcové dohody. Příloha č. 6 Výzvy slouží jako srovnávací model nákladů jednotlivých kategorií vozidel. Tabulka pro zpracování nabídkové ceny slouží výhradně jako modelový nástroj pro porovnání nabídek účastníků a pro vytvoření přehledu jednotkových cen jednotlivých úkonů. Zadavatel požaduje, aby účastník po předchozí dohodě v naléhavých situacích nebo při rozsáhlejší opravě zajistil zadavateli náhradní vozidlo odpovídající kategorie, a to za cenu sjednanou v tabulce pro stanovení ceny. Náhradní vozidlo bude zadavateli poskytnuto po celou dobu trvání opravy. Zadavatel dále požaduje zajištění asistenční služby a odtahu nepojízdného či havarovaného vozidla, a to v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Maximální doba příjezdu odtahového vozidla na místo nahlášení je stanovena do 6 hodin od nahlášení během pracovního týdne a do 24 hodin během víkendů a státem uznaných svátků. Účastník je povinen potvrdit přijetí požadavku na odtah a informovat zadavatele o předpokládaném času příjezdu odtahového vozidla nejpozději do 2 hodin od nahlášení incidentu (telefonicky nebo e-mailem).
Zadavatel zajistí dopravu vozidel do servisního místa a zpět pouze v případě, že servisní místo účastníka se nachází do 35 km od sídla zadavatele (naměřená vzdálenost podle nejkratší trasy a bez placených úseků v mapové službě – mapy.cz).
V případě větší vzdálenosti zajistí dopravu vozidel do servisního místa a zpět účastník, a to na vlastní náklady, pokud nebude mezi stranami dohodnuto jinak. Uvedené vymezení vychází z provozních, personálních a časových možností zadavatele a z předchozích zkušeností se zajišťováním dopravy vozidel. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 33 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Detailní informace o předmětu plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v přílohách č. 6 Výzvy (tabulka pro zpracování cen) a dále v závazném návrhu Rámcové dohody. Příloha č. 6 Výzvy slouží jako srovnávací model nákladů jednotlivých kategorií vozidel. Tabulka pro zpracování nabídkové ceny slouží výhradně jako modelový nástroj pro porovnání nabídek účastníků a pro vytvoření přehledu jednotkových cen jednotlivých úkonů. Zadavatel požaduje, aby účastník po předchozí dohodě v naléhavých situacích nebo při rozsáhlejší opravě zajistil zadavateli náhradní vozidlo odpovídající kategorie, a to za cenu sjednanou v tabulce pro stanovení ceny. Náhradní vozidlo bude zadavateli poskytnuto po celou dobu trvání opravy. Zadavatel dále požaduje zajištění asistenční služby a odtahu nepojízdného či havarovaného vozidla, a to v režimu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Maximální doba příjezdu odtahového vozidla na místo nahlášení je stanovena do 6 hodin od nahlášení během pracovního týdne a do 24 hodin během víkendů a státem uznaných svátků. Účastník je povinen potvrdit přijetí požadavku na odtah a informovat zadavatele o předpokládaném času příjezdu odtahového vozidla nejpozději do 2 hodin od nahlášení incidentu (telefonicky nebo e-mailem).
Zadavatel zajistí dopravu vozidel do servisního místa a zpět pouze v případě, že servisní místo účastníka se nachází do 35 km od sídla zadavatele (naměřená vzdálenost podle nejkratší trasy a bez placených úseků v mapové službě – mapy.cz).
V případě větší vzdálenosti zajistí dopravu vozidel do servisního místa a zpět účastník, a to na vlastní náklady, pokud nebude mezi stranami dohodnuto jinak. Uvedené vymezení vychází z provozních, personálních a časových možností zadavatele a z předchozích zkušeností se zajišťováním dopravy vozidel. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 33 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.