Revize plicních automatik APEKS a INTERSPIRO
322 356 322 356 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
14. července 2025 7:00
Datum zveřejnění
3. července 2025
Popis
Revize plicních automatik APEKS a INTERSPIRO
Bližší specifikace služby: Příloze 1 a Příloha 2.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES.
Poskytovatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena s DPH bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady poskytovatele s poskytnutím služby.
Poskytovatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN.
Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny
na základě poskytovatele nabízené ceny s DPH za splnění kompletního rozsahu zakázky
při dodržení požadavků výběrového řízení.
Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky.
Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami.
Po odeslání „Oznámení o výběru poskytovatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění
Vhledem k tomu, že zadavatel je povinen dle Zákona o DPH §24 odst.1 přiznat daň při dodání zboží osobou neusazenou v tuzemsku, bude nutné v případě takové cenové nabídky připočítat DPH ve výši 21 % (nebo v jiné výši). Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Bližší specifikace služby: Příloze 1 a Příloha 2.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES.
Poskytovatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena s DPH bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady poskytovatele s poskytnutím služby.
Poskytovatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN.
Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny
na základě poskytovatele nabízené ceny s DPH za splnění kompletního rozsahu zakázky
při dodržení požadavků výběrového řízení.
Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky.
Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami.
Po odeslání „Oznámení o výběru poskytovatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění
Vhledem k tomu, že zadavatel je povinen dle Zákona o DPH §24 odst.1 přiznat daň při dodání zboží osobou neusazenou v tuzemsku, bude nutné v případě takové cenové nabídky připočítat DPH ve výši 21 % (nebo v jiné výši). Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.