Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Rekonstrukce výtahu určeného pro dopravu osob v objektu MÚ Žatec, tř. Obránců míru čp. 295, Žatec – opakovaná VZMR

Zadavatel Město Žatec Dodavatel Podání nabídek 17. října 2025 10:00 Datum zveřejnění 24. září 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je rekonstrukce jednoho osobního výtahu v budově MÚ, a to metodou Design & Build tzn. předmět plnění bude rozdělen do 3 etap.

Dodavatel tedy dle požadavků uvedených v technických podmínkách a platných legislativních a normových hodnot zpracuje dokumentaci pro povolení stavby, projedná tuto dokumentaci s do-tčenými orgány, podá žádost o povolení stavby, vypracuje dílenskou projektovou dokumentaci, provede práce na rekonstrukci výtahu, nutné zkoušky, revize a zajistí provozní dokumentaci, vy-pracuje dokumentaci skutečného provedení a zařídí kolaudační řízení až do úspěšné kolaudace nutné obstarávací služby pro zdárné provedení díla. V rámci poslední etapy pak zajistí kompletní servis a údržbu díla po dobu trvání záruční lhůty vč. zajištění souvisejícího spotřebního materiálu.

Dodavatel při zpracování předmětu plnění je povinen vycházet z přiložených technických podmí-nek, které tvoří přílohu č. 4 této ZD.

Doba plnění veřejné zakázky:

1. etapa – zpracování dokumentace pro povolení stavby (dále také jen „DPPS“) – zahájení plnění bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy. Předání zpracované DPPS zadavateli bude provedeno do 90 dnů od dne účinnosti smlouvy. Zadavatel odsouhlasí DPPS do 5 pracovních dnů. Následně vybraný dodavatel zajistí výkon inženýrské činnosti, který bude spočívat zejména v zajištění pod-kladů a vyjádření, zajištění vydání jednotlivých stanovisek, zajištění podkladů pro vydání povolení stavby apod.. O vydání stavebního povolení ihned uvědomí zadavatele.

Vybraný dodavatel bude povinen zhotovit: DPPS, která musí být předána zadavateli celkem v třech (3) vyhotoveních, přičemž z celkového počtu tří (3) vyhotovení této dokumentace budou zadavateli předáno jedno (1) vyhotovení v papírové podobě (tištěné podobě), jedno (1) vyhotovení v elektronické podobě na CD ve formátu .dwg a jedno (1) vyhotovení této dokumentace v elektronické podobě na CD/DVD ve formátu PDF; před zahájením 2.etapy vybraný dodavatel zpracuje soupis prací a kontrolní rozpočet v rozsahu soupisu prací, z toho jednou (1) v papírové (tištěné) podobě a jednou (1) na CD/DVD ve formátu excel.

2. etapa – realizace rekonstrukce osobního výtahu – zahájení plnění na výzvu zadavatele, dokon-čení plnění nejpozději do 120 dnů od doručení výzvy zadavatele. Předpoklad zahájení 2. etapy, bezprostředně po nabytí právní moci stavebního povolení.

Zadavatel umožní vybranému dodavateli provádět instalaci výtahu ve dnech ÚT, ČT a PÁ od 7:00 do 15:00 hodin a ve dnech PO a ST od 7:00 do 17:00 hodin. Po předchozí domluvě se zadavatelem případně i o víkendu. Zadavatel upozorňuje, že v čase provádění prací nebude provoz MÚ přeru-šen. Provádění prací nesmí znemožnit provoz MÚ zadavatele.

3.etapa - kompletní servis a údržba po dobu trvání záruční lhůty včetně zajištění spotřebního materiálu.
Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 53 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry