RD - Nákup diagnostického spotřebního materiálu – antibiotické disky kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID.
165 289 165 289 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
8. července 2025 9:00
Datum zveřejnění
26. června 2025
Popis
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na RD–Nákup diagnostického spotřebního materiálu – antibiotické disky kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID – průměr 90 mm, baleno v cartridge po 50 ks a další diagnostický materiál pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2026 v návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 195/2025 ze dne 25. 4. 2025.
Antibiotické disky jsou používány v rámci akreditovaných metod – stanovení rezistence mikroorganismů k antibiotikům diskovou difuzní metodou. Tato metoda je nezbytnou součástí klinické mikrobiologie. Výsledkem této metody je antibiogram, který slouží vyšetřujícímu veterinárnímu lékaři pro stanovení správné a efektivní léčby ošetřovaného zvířete. Ostatní diagnostický materiál – vyvíječe anaerobní atmosféry a příslušenství jsou nezbytností pro kultivaci anaerobních mikroorganismů a stanovení jejich antibiotické rezistence.
Platnost rámcové dohody v období od podpisu RD do 31.12.2026.
Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2026 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha cenová nabídka – položkový rozpočet.
V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 195/2025 ze dne 25.4.2025 vyžadujeme konkrétní ATB disky, které jsou používány při akreditovaných metodikách a musí být kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID (viz. příloha – Cenová nabídka – položkový rozpočet) od konkrétního dodavatele, a to společnosti Thermo Fisher Diagnostics CZ s.r.o.
Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 200 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo.
Požadujeme:
1. Aby rozvoz diagnostického spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou.
2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET.
3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD.
Požadavky:
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit.
Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha - cenová nabídka – položkový rozpočet. POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy . Jako další přílohu – návrh rámcové dohody - vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka.
Dále požadujeme vložit prohlášení dodavatele - viz. příloha - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy.
Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025.
Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.
Doba a místo plnění
Doba plnění od podpisu RD do 31.12.2026.
Místo plnění Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Antibiotické disky jsou používány v rámci akreditovaných metod – stanovení rezistence mikroorganismů k antibiotikům diskovou difuzní metodou. Tato metoda je nezbytnou součástí klinické mikrobiologie. Výsledkem této metody je antibiogram, který slouží vyšetřujícímu veterinárnímu lékaři pro stanovení správné a efektivní léčby ošetřovaného zvířete. Ostatní diagnostický materiál – vyvíječe anaerobní atmosféry a příslušenství jsou nezbytností pro kultivaci anaerobních mikroorganismů a stanovení jejich antibiotické rezistence.
Platnost rámcové dohody v období od podpisu RD do 31.12.2026.
Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2026 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha cenová nabídka – položkový rozpočet.
V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 195/2025 ze dne 25.4.2025 vyžadujeme konkrétní ATB disky, které jsou používány při akreditovaných metodikách a musí být kompatibilní s dávkovačem ATB disků OXOID (viz. příloha – Cenová nabídka – položkový rozpočet) od konkrétního dodavatele, a to společnosti Thermo Fisher Diagnostics CZ s.r.o.
Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 200 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo.
Požadujeme:
1. Aby rozvoz diagnostického spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou.
2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET.
3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD.
Požadavky:
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit.
Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha - cenová nabídka – položkový rozpočet. POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy . Jako další přílohu – návrh rámcové dohody - vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka.
Dále požadujeme vložit prohlášení dodavatele - viz. příloha - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy.
Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025.
Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.
Doba a místo plnění
Doba plnění od podpisu RD do 31.12.2026.
Místo plnění Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.