Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

RD na opravy a servis vozidel T-815 UDS

2 000 000 2,0 miliony

Zadavatel Ministerstvo obrany Dodavatel Podání nabídek 1. září 2025 7:00 Datum zveřejnění 21. srpna 2025 Popis Účelem dohody je zabezpečit trvalou provozuschopnost vozidel T-815 UDS a dodržení servisních úkonů stanovených výrobcem vozidel.
Závazek objednatele je za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu.
Závazek zhotovitele je provést dílo definovanou touto dohodou.
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je dílo:
"Opravy a servis vozidel T-815 UDS" pro VÚ 6624 Bechyně, provádění servisních úkonů stanovených výrobcem vozidel, pravidelných technických údržeb a pozáručních běžných oprav strojů uvedených typových řad (viz návrh smlouvy) podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů uvedené techniky v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO.
Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím díla.
Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN.
Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě dodavatelem nabízené ceny s DPH za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení.
Požadujeme k doložení: elektronicky podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy VZMR + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZMR-žádáme o kontrolu správnosti výpočtu.
Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče.
Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky.
Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami.
Po odeslání „Oznámení o výběru dodavatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání
nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům
podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady
nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry