RD – brusný a řezný materiál
660 784 660 784 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
2. června 2025 8:00
Datum zveřejnění
19. května 2025
Popis
Jedná se o nákup brusného a řezného materiálu (řezné kotouče, brusné kotouče, brusné papíry, pásy do pásové pily, brusné pásy, atd.) v počtech a typech dle přílohy č. 1,, Specifikace majetku, cenová nabídka“.
Smlouva se uzavírá na dobu určitou, tj. na období 24 měsíců od podpisu smlouvy a účinností stanovenou dnem zveřejnění v registru smluv nebo do vyčerpání celkové částky – finančního limitu - tento finanční limit nemusí být ze strany kupujícího naplněn.
Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT www. stránky, popis nabízeného sortimentu.
Řádně vyplněný a ELEKTRONICKY PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče.
Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění - VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek.
Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení.
Lhůta pro podání stížnosti účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky podle čl.27 ROMO č.55/2017 Věstníku Ministerstva obrany - 3 pracovní dny od odeslání oznámení o výběru dodavatele. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Smlouva se uzavírá na dobu určitou, tj. na období 24 měsíců od podpisu smlouvy a účinností stanovenou dnem zveřejnění v registru smluv nebo do vyčerpání celkové částky – finančního limitu - tento finanční limit nemusí být ze strany kupujícího naplněn.
Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT www. stránky, popis nabízeného sortimentu.
Řádně vyplněný a ELEKTRONICKY PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče.
Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění - VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek.
Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení.
Lhůta pro podání stížnosti účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky podle čl.27 ROMO č.55/2017 Věstníku Ministerstva obrany - 3 pracovní dny od odeslání oznámení o výběru dodavatele. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.