Propagační kampaň tří kulturních projektů Správy Pražského hradu 2017
1 587 500 1,6 miliony Kč
Zadavatel
Správa Pražského hradu
Dodavatel
ADJUST ART, spol. s r.o.
Podání nabídek
Datum zveřejnění
24. ledna 2017
Popis
Předmětem veřejné zakázky je realizace outdoorové propagační kampaně tří kulturních projektů Správy Pražského hradu realizovaných primárně v roce 2017, a to:
a) projektu Světlo v obraze v rámci hl. m. Prahy a Středočeského kraje,
b) projektu Obnova Pražského hradu v rámci hl. m. Prahy, a
c) projektu Vinobraní na Pražském hradě 2017 v rámci hl. m. Prahy.
Realizace outdoorové propagační kampaně zahrnuje zejména tisk propagační materiálů dle zadání a podkladů zadavatele, pronájem či jiné zajištění reklamních outdoorových ploch a výlep těchto propagačních materiálů na zajištěné outdoorové reklamní plochy. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
a) projektu Světlo v obraze v rámci hl. m. Prahy a Středočeského kraje,
b) projektu Obnova Pražského hradu v rámci hl. m. Prahy, a
c) projektu Vinobraní na Pražském hradě 2017 v rámci hl. m. Prahy.
Realizace outdoorové propagační kampaně zahrnuje zejména tisk propagační materiálů dle zadání a podkladů zadavatele, pronájem či jiné zajištění reklamních outdoorových ploch a výlep těchto propagačních materiálů na zajištěné outdoorové reklamní plochy. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.