Pronájem a výlep reklamních ploch pro kampaň na výstavu fotografií Tona Stana v prostorách Městské knihovny v Praze, Mariánské náměstí 98/1, 110 00 Praha 1
Zadavatel
Galerie hlavního města Prahy
Dodavatel
Podání nabídek
14. dubna 2025 12:00
Datum zveřejnění
25. března 2025
Popis
Veřejná zakázka malého rozsahu na služby s názvem „Pronájem a výlep reklamních ploch pro kampaň na výstavu fotografií Tona Stana v prostorách Městské knihovny v Praze, Mariánské náměstí 98/1, 110 00 Praha 1“ spočívá v zajištění pronájmu a výlepu reklamních ploch v rámci kampaně na výstavu Tona Stana, která se bude konat po dobu 14 kalendářních dnů v jednom ze dvou variantně vyhlášených a nabídnutých termínů, a to:
- ve variantě A od 01. 05. 2025 do 15. 05. 2025 nebo
- ve variantě B od 01. 06. 2025 do 15. 06. 2025 (viz též čl. IV. a VIII. této výzvy).
Pevná cena nabízeného plnění včetně tisku a instalace je zadavatelem stanovena shodně pro termínovou variantu A i pro termínovou variantu B maximální částkou ve výši 200.000,- Kč vč. DPH. Na tuto pevnou částku za zajištění pronájmu a výlepu reklamních ploch včetně tisku a instalace dodavatel nabídne odděleně v obou (2) termínových variantách konkrétní počty čtyř (4) následně uvedených druhů reklamních ploch ve třech (3) níže specifikovaných kategoriích lokalit v hlavním městě Praze. Hodnoceno bude množství (počet) nabízených reklamních ploch dle kategorie jejich lokality na každou z obou variant odděleně s následným zohledněním nabízeného počtu reklamních ploch kategorie 1 v nabídkách na prvním místě v pořadí úspěšnosti v obou variantách, tedy v termínové variantě A i v termínové variantě B (viz též čl. VIII. této výzvy). Seznamy nabízených reklamních ploch dle jejich kategorie a druhu s podrobnější specifikací místa jejich instalace (např. adresou místa) podle rámcových požadavků zadavatele dle tohoto článku výzvy (viz níže) a dle Formulářů nabízených hodnot plnění na variantu A i B v přílohách č. 2 a 3 výzvy budou součástí nabídky (viz též čl. X. písm. C výzvy) a následně budou přílohami smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.
Nabídka jednotlivých druhů reklamních ploch je limitována shodně pro variantu A i B minimální a maximální procentní hodnotou množství (počtu) jednotlivých druhů reklamních ploch ve vztahu k celkovému počtu nabízených reklamních ploch v příslušné variantě, která je uvedena u každého ze čtyř (4) následně uvedených druhů reklamních ploch. Splnění tohoto požadavku zadavatele bude předmětem posouzení nabídek.
přípustná procentní hodnota nabízeného množství (počtu ks) jednotlivých druhů
Pol. Druh reklamní plochy reklamních ploch ve vztahu k celkovému počtu nabízených reklamních ploch
1. CLV v metru i na ulici 70 až 100 %
Formát: 1185 x 1750 mm
Barevnost: 4/0
2. rotunda 0 až 30 %
Formát: 1185 x 1750 mm
Barevnost: 4/0
3. variaposter 0 až 30 %
4. billboard / bigboard /
smartboard 0 až 30 %
Jednotlivé výše uvedené druhy reklamních ploch možno v obou termínových variantách A i B nabízet v následně uvedených třech (3) kategoriích lokalit dle jejích atraktivity – stupně významu. Nabídka reklamních ploch dle kategorie lokality bude v obou termínových variantách předmětem odděleného hodnocení nabídek.
Kategorie 1:
- hlavní centrum Prahy (Staré město, Nové město, Malá strana, Josefov, Hradčany)
- důležité dopravní uzly, ulice i metro (přestupní stanice: Můstek, Muzeum, Náměstí míru, Náměstí republiky, Florenc, Národní třída, Karlovo náměstí, I. P. Pavlova, Masarykovo nádraží, Letiště Václava
Havla)
Kategorie 2:
- širší centrum Prahy, zastávky metra a tramvají (Smíchov, Vyšehrad, Vinohrady, Žižkov, Karlín, Holešovice, Dejvice, Vršovice, Nusle, Bubeneč, Libeň, Střešovice, Břevnov)
Kategorie 3:
- okraj centra (Podolí, Braník, Košíře, Radlice, Motol, Jinonice, Veleslavín, Vokovice, Troja, Kobylisy, Vysočany, Střížkov, Prosek, Hloubětín, Hrdlořezy, Malešice, Strašnice, Michle, Krč, Hlubočepy, Kunratice,
Průhonice)
Podmínka pro všechny 3 kategorie v obou termínových variantách: 100 % vizibilita pro kolemjdoucí / kolemjedoucí. Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 50 % zakázek
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
- ve variantě A od 01. 05. 2025 do 15. 05. 2025 nebo
- ve variantě B od 01. 06. 2025 do 15. 06. 2025 (viz též čl. IV. a VIII. této výzvy).
Pevná cena nabízeného plnění včetně tisku a instalace je zadavatelem stanovena shodně pro termínovou variantu A i pro termínovou variantu B maximální částkou ve výši 200.000,- Kč vč. DPH. Na tuto pevnou částku za zajištění pronájmu a výlepu reklamních ploch včetně tisku a instalace dodavatel nabídne odděleně v obou (2) termínových variantách konkrétní počty čtyř (4) následně uvedených druhů reklamních ploch ve třech (3) níže specifikovaných kategoriích lokalit v hlavním městě Praze. Hodnoceno bude množství (počet) nabízených reklamních ploch dle kategorie jejich lokality na každou z obou variant odděleně s následným zohledněním nabízeného počtu reklamních ploch kategorie 1 v nabídkách na prvním místě v pořadí úspěšnosti v obou variantách, tedy v termínové variantě A i v termínové variantě B (viz též čl. VIII. této výzvy). Seznamy nabízených reklamních ploch dle jejich kategorie a druhu s podrobnější specifikací místa jejich instalace (např. adresou místa) podle rámcových požadavků zadavatele dle tohoto článku výzvy (viz níže) a dle Formulářů nabízených hodnot plnění na variantu A i B v přílohách č. 2 a 3 výzvy budou součástí nabídky (viz též čl. X. písm. C výzvy) a následně budou přílohami smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem.
Nabídka jednotlivých druhů reklamních ploch je limitována shodně pro variantu A i B minimální a maximální procentní hodnotou množství (počtu) jednotlivých druhů reklamních ploch ve vztahu k celkovému počtu nabízených reklamních ploch v příslušné variantě, která je uvedena u každého ze čtyř (4) následně uvedených druhů reklamních ploch. Splnění tohoto požadavku zadavatele bude předmětem posouzení nabídek.
přípustná procentní hodnota nabízeného množství (počtu ks) jednotlivých druhů
Pol. Druh reklamní plochy reklamních ploch ve vztahu k celkovému počtu nabízených reklamních ploch
1. CLV v metru i na ulici 70 až 100 %
Formát: 1185 x 1750 mm
Barevnost: 4/0
2. rotunda 0 až 30 %
Formát: 1185 x 1750 mm
Barevnost: 4/0
3. variaposter 0 až 30 %
4. billboard / bigboard /
smartboard 0 až 30 %
Jednotlivé výše uvedené druhy reklamních ploch možno v obou termínových variantách A i B nabízet v následně uvedených třech (3) kategoriích lokalit dle jejích atraktivity – stupně významu. Nabídka reklamních ploch dle kategorie lokality bude v obou termínových variantách předmětem odděleného hodnocení nabídek.
Kategorie 1:
- hlavní centrum Prahy (Staré město, Nové město, Malá strana, Josefov, Hradčany)
- důležité dopravní uzly, ulice i metro (přestupní stanice: Můstek, Muzeum, Náměstí míru, Náměstí republiky, Florenc, Národní třída, Karlovo náměstí, I. P. Pavlova, Masarykovo nádraží, Letiště Václava
Havla)
Kategorie 2:
- širší centrum Prahy, zastávky metra a tramvají (Smíchov, Vyšehrad, Vinohrady, Žižkov, Karlín, Holešovice, Dejvice, Vršovice, Nusle, Bubeneč, Libeň, Střešovice, Břevnov)
Kategorie 3:
- okraj centra (Podolí, Braník, Košíře, Radlice, Motol, Jinonice, Veleslavín, Vokovice, Troja, Kobylisy, Vysočany, Střížkov, Prosek, Hloubětín, Hrdlořezy, Malešice, Strašnice, Michle, Krč, Hlubočepy, Kunratice,
Průhonice)
Podmínka pro všechny 3 kategorie v obou termínových variantách: 100 % vizibilita pro kolemjdoucí / kolemjedoucí. Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 50 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.