Projektové a finanční řízení projektu Lokalizační data mobilních operátorů pro plánování města
1 500 700 1,5 miliony Kč
Zadavatel
Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy
Dodavatel
SVI AJAK services s.r.o.
Podání nabídek
26. října 2018 10:00
Datum zveřejnění
4. října 2018
Popis
Dodavatel zajistí administraci a monitoring projektu v souladu s platnými právními předpisy, aktuální verzí Pravidel pro žadatele a příjemce Operačního programu Praha – pól růstu ČR a Výzvou k předkládání žádostí o podporu, a to konkrétně:
- řízení projektu, resp. dohled nad jeho realizací (aktivity, harmonogram, finance), konzultace jednotlivých aktivit z pohledu dodržování dotačních podmínek, průběžná evidence příslušných změn projektu;
- vedení, popř. zpracování dokumentace o realizaci projektu v souladu s dotačními pravidly;
- řízení publicity projektu;
- zpracování monitorovacích zpráv, včetně příloh;
- zpracování a podávání žádostí o změnu projektu;
- komunikace, zastupování a asistence při jednání s administrátorem dotace (příslušnými orgány státní správy, které dotaci vyhlašují/schvalují). Účast na jednání projektového týmu;
- komplexní audit projektu v jednotlivých položkách, (dopady změn projektu
– např. harmonogram atp.);
- finanční řízení projektu – nastavení finančního plánu projektu (sledování nákladů z hlediska jejich způsobilosti, vedení soupisky faktur, průběžná kontrola správného zaúčtování atp.);
- spolupráce s účetním oddělením zadavatele k zajištění specifických podmínek projektu dle dotačních pravidel (náležitosti účetních dokladů, označení faktur apod.);
- zpracování žádosti o platbu včetně požadovaných příloh;
- sledování metodických pokynů poskytovatele dotace;
- účast a spolupráce při probíhajících kontrolách a auditech vztahujících se k realizaci projektu (v případě potřeby i po skončení trvání smlouvy). Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
- řízení projektu, resp. dohled nad jeho realizací (aktivity, harmonogram, finance), konzultace jednotlivých aktivit z pohledu dodržování dotačních podmínek, průběžná evidence příslušných změn projektu;
- vedení, popř. zpracování dokumentace o realizaci projektu v souladu s dotačními pravidly;
- řízení publicity projektu;
- zpracování monitorovacích zpráv, včetně příloh;
- zpracování a podávání žádostí o změnu projektu;
- komunikace, zastupování a asistence při jednání s administrátorem dotace (příslušnými orgány státní správy, které dotaci vyhlašují/schvalují). Účast na jednání projektového týmu;
- komplexní audit projektu v jednotlivých položkách, (dopady změn projektu
– např. harmonogram atp.);
- finanční řízení projektu – nastavení finančního plánu projektu (sledování nákladů z hlediska jejich způsobilosti, vedení soupisky faktur, průběžná kontrola správného zaúčtování atp.);
- spolupráce s účetním oddělením zadavatele k zajištění specifických podmínek projektu dle dotačních pravidel (náležitosti účetních dokladů, označení faktur apod.);
- zpracování žádosti o platbu včetně požadovaných příloh;
- sledování metodických pokynů poskytovatele dotace;
- účast a spolupráce při probíhajících kontrolách a auditech vztahujících se k realizaci projektu (v případě potřeby i po skončení trvání smlouvy). Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.