Příprava, zajištění a organizace MÁJOVÉ KONFERENCE 2026
1 300 000 1,3 miliony Kč
Zadavatel
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Dodavatel
Podání nabídek
12. září 2025 10:00
Datum zveřejnění
22. srpna 2025
Popis
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu spojených s přípravou, zajištěním a organizací Májové konference (dále jen „konference“), která se uskuteční v květnu 2026 v konferenčních prostorech v Brně, a s ní souvisejícího společenského večera v prostorech Kasemat hradu Špilberk (dále jen „Galavečer“).
Předmětem veřejné zakázky je zejména:
a) zajištění elektronické registrace účastníků konference (předpokládaný počet – 200 osob), výběr účastnického konferenčního poplatku;
b) zajištění konferenčních prostor, včetně cateringových služeb;
c) ubytovací služby pro vybrané přednášející (předpokládaný počet – 20 přednášejících ve 20 samostatných pokojích);
d) zprostředkování ubytovacích služeb pro účastníky konference – samoplátce (předpokládaný počet – 50 dvoulůžkových pokojů);
e) zajištění parkování pro vybrané přednášející a hosty (předpokládaný počet – min 15 bezplatných parkovacích míst);
f) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů;
g) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera;
h) cateringové služby pro Galavečer;
i) pořízení fotodokumentace.
Zadavatel si vyhrazuje možnost na uplatnění vyhrazené změny závazku dle § 100 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, na poskytnutí nových služeb spočívajících v opakování obdobných služeb jako v této veřejné zakázce.
Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky, včetně vyhrazené změny závazku, jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dne 22. 8. 2025 a jejich přílohách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 42 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Předmětem veřejné zakázky je zejména:
a) zajištění elektronické registrace účastníků konference (předpokládaný počet – 200 osob), výběr účastnického konferenčního poplatku;
b) zajištění konferenčních prostor, včetně cateringových služeb;
c) ubytovací služby pro vybrané přednášející (předpokládaný počet – 20 přednášejících ve 20 samostatných pokojích);
d) zprostředkování ubytovacích služeb pro účastníky konference – samoplátce (předpokládaný počet – 50 dvoulůžkových pokojů);
e) zajištění parkování pro vybrané přednášející a hosty (předpokládaný počet – min 15 bezplatných parkovacích míst);
f) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů;
g) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera;
h) cateringové služby pro Galavečer;
i) pořízení fotodokumentace.
Zadavatel si vyhrazuje možnost na uplatnění vyhrazené změny závazku dle § 100 odst. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, na poskytnutí nových služeb spočívajících v opakování obdobných služeb jako v této veřejné zakázce.
Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky, včetně vyhrazené změny závazku, jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dne 22. 8. 2025 a jejich přílohách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 42 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.