Předběžná tržní konzultace "ITSM/Service Desk – Implementace, licence a podpora na 5 let"
21 159 000 21,2 milionů Kč
Zadavatel
Ministerstvo zemědělství
Dodavatel
Podání nabídek
16. června 2025 11:00
Datum zveřejnění
30. května 2024
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky je:
• dodání jednotné platformy a řešení pro moderní řízení ITSM procesů (dále jen „ITSM“),
• poskytnutí licencí s maintenance pro užívání uživateli uvedenými v příloze č. 1 závazného textu návrhu smlouvy (v kapitole 4.3 Požadavky na výkon),
• možnost požadovat navýšení počtu licencí a jejich maintenance až o 50 % ceny licencí s maintenance poskytnutých s dodáním ITSM, a to za podmínek uvedených v čl. 3.1.3 závazného textu návrhu smlouvy,
• zajištění služeb podpory, provozu a rozvoje.
Dodání ITSM bude rozděleno do následujících fází:
• Fáze 1 – Zahájení projektu
• Fáze 2 – Implementační analýza
• Fáze 3 – Implementace ITSM řešení
• Fáze 4 – Ověření parametrů ITSM platformy
• Fáze 5 – Pilotní provoz
Zajištění služeb podpory, provozu a rozvoje ITSM bude obsahovat:
Služby s fixním plněním
- SF1 Služby řádného provozu
- SF2 Korektivní služby podpory
- SF3 Preventivní služby podpory
- SF4 Uživatelská podpora
Služby s výkonovým plněním na základě objednaných služeb
- SO1 Rozvojové služby
- SO2 Drobný rozvoj
- SO3 Odborné služby. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 24 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
• dodání jednotné platformy a řešení pro moderní řízení ITSM procesů (dále jen „ITSM“),
• poskytnutí licencí s maintenance pro užívání uživateli uvedenými v příloze č. 1 závazného textu návrhu smlouvy (v kapitole 4.3 Požadavky na výkon),
• možnost požadovat navýšení počtu licencí a jejich maintenance až o 50 % ceny licencí s maintenance poskytnutých s dodáním ITSM, a to za podmínek uvedených v čl. 3.1.3 závazného textu návrhu smlouvy,
• zajištění služeb podpory, provozu a rozvoje.
Dodání ITSM bude rozděleno do následujících fází:
• Fáze 1 – Zahájení projektu
• Fáze 2 – Implementační analýza
• Fáze 3 – Implementace ITSM řešení
• Fáze 4 – Ověření parametrů ITSM platformy
• Fáze 5 – Pilotní provoz
Zajištění služeb podpory, provozu a rozvoje ITSM bude obsahovat:
Služby s fixním plněním
- SF1 Služby řádného provozu
- SF2 Korektivní služby podpory
- SF3 Preventivní služby podpory
- SF4 Uživatelská podpora
Služby s výkonovým plněním na základě objednaných služeb
- SO1 Rozvojové služby
- SO2 Drobný rozvoj
- SO3 Odborné služby. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 24 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.