Poskytování služeb PR a mediální agentury
3 834 050 3,8 miliony Kč
Zadavatel
Ministerstvo práce a sociálních věcí
Dodavatel
Boomerang Communication s.r.o.
Podání nabídek
6. ledna 2025 10:00
Datum zveřejnění
2. prosince 2024
Popis
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zejména poskytování služeb spočívajících v dlouhodobé spolupráci v oblasti marketingu, komunikace a PR, zejména:
a) Průběžné poskytování poradenské a konzultační činnosti dle požadavků a potřeb MPSV včetně zpracování, návrhů a námětů dle zadání MPSV;
b) Poradenství, příprava komunikačních strategií, konceptů a systémových řešení v oblasti marketingu a PR;
c) Příprava návrhů kreativního obsahu (grafických, video, textové apod.) komunikace prostřednictvím různých výrazových a dokumentačních forem, návrhů ucelených reklamních či marketingových akcí, vizuálů, spotů apod.;
d) Copywriting, příprava reklamních a dalších textů dle potřeby zadavatele;
e) Online marketing včetně vytváření obsahu pro tyto účely;
f) Příprava návrhů kreativního zpracování marketingových a reklamních prostředků
a sebeprezentujících materiálů;
g) Komunikaci s médii – poradenství, komunikační plány, návrhy a organizace aktivit mediální komunikace;
h) Návrh a realizace reklamních kampaní a mediální plánování ve všech mediatypech (zejména online kampaní vč. sociálních sítí, TV kampaní, tiskových inzerátů, rozhlas + outdoor);
i) Poradenství a příprava podkladů na vystoupení v médiích (například na rozhovory s novináři, na tiskové konference), na jednání se státními představiteli či významnými osobnostmi.
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je uvedeno v přílohách závazného vzoru rámcové dohody, který tvoří přílohu B Zadávací dokumentace. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
a) Průběžné poskytování poradenské a konzultační činnosti dle požadavků a potřeb MPSV včetně zpracování, návrhů a námětů dle zadání MPSV;
b) Poradenství, příprava komunikačních strategií, konceptů a systémových řešení v oblasti marketingu a PR;
c) Příprava návrhů kreativního obsahu (grafických, video, textové apod.) komunikace prostřednictvím různých výrazových a dokumentačních forem, návrhů ucelených reklamních či marketingových akcí, vizuálů, spotů apod.;
d) Copywriting, příprava reklamních a dalších textů dle potřeby zadavatele;
e) Online marketing včetně vytváření obsahu pro tyto účely;
f) Příprava návrhů kreativního zpracování marketingových a reklamních prostředků
a sebeprezentujících materiálů;
g) Komunikaci s médii – poradenství, komunikační plány, návrhy a organizace aktivit mediální komunikace;
h) Návrh a realizace reklamních kampaní a mediální plánování ve všech mediatypech (zejména online kampaní vč. sociálních sítí, TV kampaní, tiskových inzerátů, rozhlas + outdoor);
i) Poradenství a příprava podkladů na vystoupení v médiích (například na rozhovory s novináři, na tiskové konference), na jednání se státními představiteli či významnými osobnostmi.
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky je uvedeno v přílohách závazného vzoru rámcové dohody, který tvoří přílohu B Zadávací dokumentace. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.