Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Poskytování právního poradenství v souvislosti s poskytováním informací podle zák. č. 106/1999 Sb.

Zadavatel Ředitelství silnic a dálnic ČR Dodavatel Podání nabídek 27. září 2024 23:59 Datum zveřejnění 13. září 2024 Popis Odůvodnění veřejné zakázky
dle směrnice státního podniku č. 10-S-19.12 (dále jen „směrnice“)
Základní informace
Číslo veřejné zakázky 01UK-005702
Název veřejné zakázky Poskytování právního poradenství v souvislosti s poskytováním informací podle zák. č. 106/1999 Sb.
Druh řízení Postup s obnovením soutěže mezi účastníky rámcové dohody
Evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND) 500 116 0007
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky v Kč bez DPH 1 000 000
2. Popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem VZ a následně uzavřené smlouvy bude poskytování právního poradenství v souvislosti s poskytováním informací podle zák. č. 106/1999 Sb., a to ve specifických případech žádostí o informace, pro potřebu právního odboru, oddělení specializovaných právních činností, které předmětnou agendu pro ŘSD zajišťuje.
3. Odůvodnění potřeby
S ohledem na skutečnost, že:
- Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "InfZ"), je specifickým právním předpisem, který nařizuje povinným subjektům postupovat ve velmi krátkých časových lhůtách v určitých konkrétních případech (tj. 7 dní, 15 dní, 25 dní);
- Právní odbor aktuálně nemá k dispozici žádný zasmluvněný subjekt pro případ potřeby právního poradenství, zejména ve specifických případech či při nejasnostech při vyřizování vybraných žádostí o informace dle InfZ;
právní odbor tímto v návaznosti na platně uzavřenou a účinnou RD zamýšlí uzavřít Dílčí smlouvu za účelem právního poradenství dle InfZ.
4. Stanovení předpokládané hodnoty zakázky
1 000 000,- Kč bez DPH
Tato částka vzešla z předpokládané frekvence a odhadu rozsahu potřebného právního poradenství, které může a nemusí být po dobu trvání smlouvy (18 měsíců) vyčerpáno, tj. 650 hodin (tzn. průměrně max. 8 hod týdně) při respektování hodinových sazeb jednotlivých Advokátů (tj. 4x 1 500,- Kč/hod bez DPH, 1x 2 000,- Kč/hod bez DPH). Maximální výši nabídkové ceny nelze v tuto chvíli předjímat.
5. Termíny plnění
Doba poskytování právního poradenství se předpokládá na dobu 18 měsíců od okamžiku účinnosti Dílčí smlouvy.
6. Odůvodnění zvoleného typu řízení
Byl zvolen typ řízení v souladu se směrnicí.
7. Seznam oslovených dodavatelů včetně odůvodnění jejich volby
Viz uzavřená RD č. 01CS-000370:
HSP & Partners advokátní kancelář v.o.s.
Společnost „Společnost pro ŘSD RL-JV-FT“ (vedoucí společník: ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o., společník: JUDr. Jindřich Vítek Ph.D., advokát, další společník: Fiala, Tejkal a partneři, advokátní kancelář, s.r.o.)
Becker a Poliakoff, s.r.o., advokátní kancelář
Advokátní kancelář Volopich, Tomšíček & spol., s.r.o.
Sdružení AK CČS a AK FP (vedoucí společník PORTOS, advokátní kancelář s.r.o., společník: Fröhlich & Partners, advokátní kancelář s.r.o.)
8. Odůvodnění nerozdělení nadlimitní veřejné zakázky na části
Veřejná zakázka není nadlimitní.
9. Odůvodnění úpravy závazných vzorů uvedených v systému Symbasis nad rámec výslovně připuštěný směrnicí
Veškeré úpravy byly provedeny v souladu s Přílohou č. 3 ke SSP 10-S-19.13, dále navíc
Výzva:
odst. 3 písm. a) - doplněno o požadavek na doložení seznamu referencí (Příloha č. 3)
doplněna Příloha č. 3 – vzor pro vyplnění seznamu referencí
10. Lhůta pro podání nabídek
10 kalendářních dní od uveřejnění v Tender areně.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 6 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry