Pořízení nástrojů pro podporu procesů, řízení bezpečnosti informací a řízení rizik
7 200 000 7,2 milionů Kč
Zadavatel
Metropolnet, a.s.
Dodavatel
Podání nabídek
11. dubna 2025 10:00
Datum zveřejnění
20. února 2025
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka komplexního SW řešení pro evidenci stávajícího stavu a koncepce plánovaného rozvoje ICT infrastruktury zadavatele a jeho nabídky poskytovaných služeb, nastavených procesů a dat.
Plnění musí zahrnovat:
1) Vytvoření analýzy a zpracování doporučení pro zlepšení procesů nakládání s majetkem zadavatele (dále také „Analýza procesů nakládání s majetkem“).
2) Automatizované řešení pro zavádění a podporu kybernetické bezpečnosti (SW pro řízení rizik) (dále také „ISRM“).
3) SW řešení Asset managementu (Asset Management) (dále také „ISAM“).
4) SW řešení pro správu a řešení servisních požadavků, vč. katalogu služeb (Service Desk) (dále také „ISSD“).
5) Poskytnutí veškerých dalších licencí pro užívání díla, které je předmětem plnění podle této smlouvy.
6) Detailní dokumentaci řešení a návrhu implementace.
7) Implementaci SW součástí řešení.
8) Integraci řešení na interní a externí IS dle technické specifikace.
9) Nastavení, konfiguraci a parametrizaci jednotlivých oblastí řešení, včetně̌ nastavení přístupových oprávnění.
10) Testování (pilotní provoz) v délce 1 měsíce.
11) Technickou podporu při nasazení do ostrého provozu v délce 1 měsíce.
12) Dokumentaci nastavení a dokumentaci dodaného díla.
13) Veškerou další dokumentaci potřebnou pro řádné převzetí a užívání díla Objednatelem.
14) Zaškolení IT administrátorů systému v potřebném rozsahu.
15) Projektové vedení předmětu plnění této Smlouvy na straně Zhotovitele.
16) Standardní podporu provozu po dobu 60 měsíců.
17) Kapacity dodavatele k poskytování konzultačních služeb v rozsahu 800 člověkohodin.
Součástí plnění jsou i služby spojené s dodávkou, instalací a konfigurací, nastavením a konsolidací pravidel a oprávnění spojených s předmětem dodávky a jeho budoucím provozem v technologickém prostředí zadavatele.
Součástí dodávky musí být také proškolení obsluhy (administrátorů) zadavatele a standardní záruční servis v rozsahu dle požadavků uvedených v technické specifikaci. Nad rámec standardního záručního servisu zadavatel požaduje garanci dostupnosti konzultačních služeb dodavatele po celou dobu záruky. Noví dodavatelé 👍 Zadavatel často vybírá nové dodavatele - 75 % zakázek
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Plnění musí zahrnovat:
1) Vytvoření analýzy a zpracování doporučení pro zlepšení procesů nakládání s majetkem zadavatele (dále také „Analýza procesů nakládání s majetkem“).
2) Automatizované řešení pro zavádění a podporu kybernetické bezpečnosti (SW pro řízení rizik) (dále také „ISRM“).
3) SW řešení Asset managementu (Asset Management) (dále také „ISAM“).
4) SW řešení pro správu a řešení servisních požadavků, vč. katalogu služeb (Service Desk) (dále také „ISSD“).
5) Poskytnutí veškerých dalších licencí pro užívání díla, které je předmětem plnění podle této smlouvy.
6) Detailní dokumentaci řešení a návrhu implementace.
7) Implementaci SW součástí řešení.
8) Integraci řešení na interní a externí IS dle technické specifikace.
9) Nastavení, konfiguraci a parametrizaci jednotlivých oblastí řešení, včetně̌ nastavení přístupových oprávnění.
10) Testování (pilotní provoz) v délce 1 měsíce.
11) Technickou podporu při nasazení do ostrého provozu v délce 1 měsíce.
12) Dokumentaci nastavení a dokumentaci dodaného díla.
13) Veškerou další dokumentaci potřebnou pro řádné převzetí a užívání díla Objednatelem.
14) Zaškolení IT administrátorů systému v potřebném rozsahu.
15) Projektové vedení předmětu plnění této Smlouvy na straně Zhotovitele.
16) Standardní podporu provozu po dobu 60 měsíců.
17) Kapacity dodavatele k poskytování konzultačních služeb v rozsahu 800 člověkohodin.
Součástí plnění jsou i služby spojené s dodávkou, instalací a konfigurací, nastavením a konsolidací pravidel a oprávnění spojených s předmětem dodávky a jeho budoucím provozem v technologickém prostředí zadavatele.
Součástí dodávky musí být také proškolení obsluhy (administrátorů) zadavatele a standardní záruční servis v rozsahu dle požadavků uvedených v technické specifikaci. Nad rámec standardního záručního servisu zadavatel požaduje garanci dostupnosti konzultačních služeb dodavatele po celou dobu záruky. Noví dodavatelé 👍 Zadavatel často vybírá nové dodavatele - 75 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.