Pořízení 3 ks intenzivních a 3 ks resuscitačních lůžek pro nemocnici Příbram
Zadavatel
Oblastní nemocnice Příbram, a.s.
Dodavatel
Podání nabídek
24. října 2025 10:00
Datum zveřejnění
9. října 2025
Popis
Předmět plnění veřejné zakázky je podrobně specifikován v přílohách této zadávací dokumentace.
Dodávka 3 ks intenzivních a 3 ks resuscitačních lůžek pro nemocnici Příbram vč. příslušenství se zárukou za jakost a plnou provozuschopnost min. 24 měsíců Oblastní nemocnici Příbram, a.s. Veřejná zakázka bude zahrnovat instalaci, montáž a uvedení dodaného zařízení do provozu, provedení instruktáže dle příslušného ustanovení zákona č. 375/2022 Sb. o zdravotnických prostředcích (dále jen zákona č. 375/2022). Dodávka, instalace a uvedení zařízení do provozu v sídle zadavatele musí být provedeny v souladu s platnými právními předpisy ČR a normami a dle obecně závazných předpisů a doporučených metodik výrobce. Součástí nabídkové ceny bude provádění PBTK (periodických bezpečnostně technických kontrol) dodávaných přístrojů po dobu 24 měsíců (dle zákona č. 375/2022 Sb.) jakož i revizí (ať už předepsaných výrobcem, tuzemskou servisní organizací nebo právními předpisy) a technická (uživatelská) podpora a záruční servis včetně dodávky všech náhradních dílů. Pokud je pro provedení jakéhokoli dalšího předepsaného testu prováděného dodavatelem vyžadován spotřební materiál, je vždy součástí provedení této kontroly, a proto nemůže být samostatně účtován. Předmět plnění veřejné zakázky je specifikován podrobnou technickou specifikací, jež tvoří přílohu této zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 20 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dodávka 3 ks intenzivních a 3 ks resuscitačních lůžek pro nemocnici Příbram vč. příslušenství se zárukou za jakost a plnou provozuschopnost min. 24 měsíců Oblastní nemocnici Příbram, a.s. Veřejná zakázka bude zahrnovat instalaci, montáž a uvedení dodaného zařízení do provozu, provedení instruktáže dle příslušného ustanovení zákona č. 375/2022 Sb. o zdravotnických prostředcích (dále jen zákona č. 375/2022). Dodávka, instalace a uvedení zařízení do provozu v sídle zadavatele musí být provedeny v souladu s platnými právními předpisy ČR a normami a dle obecně závazných předpisů a doporučených metodik výrobce. Součástí nabídkové ceny bude provádění PBTK (periodických bezpečnostně technických kontrol) dodávaných přístrojů po dobu 24 měsíců (dle zákona č. 375/2022 Sb.) jakož i revizí (ať už předepsaných výrobcem, tuzemskou servisní organizací nebo právními předpisy) a technická (uživatelská) podpora a záruční servis včetně dodávky všech náhradních dílů. Pokud je pro provedení jakéhokoli dalšího předepsaného testu prováděného dodavatelem vyžadován spotřební materiál, je vždy součástí provedení této kontroly, a proto nemůže být samostatně účtován. Předmět plnění veřejné zakázky je specifikován podrobnou technickou specifikací, jež tvoří přílohu této zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 20 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.