Podpora licencí Oracle 2025 - 2030
Zadavatel
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna
Dodavatel
Podání nabídek
17. prosince 2024 10:00
Datum zveřejnění
14. listopadu 2024
Popis
Předmětem veřejné zakázky je zajištění technické podpory následujících produktů Oracle se zákaznickým číslem CSI 18379965:
• Oracle Database Standard Edition – Processor Perpetual, počet licencí zadavatele: 4 licence,
• Forms and Reports - Processor Perpetual, počet licencí zadavatele: 10 licencí.
Zadavatel požaduje za účelem zajištění technické podpory výše uvedených produktů Oracle poskytnutí služby společnosti Oracle s názvem „Software Update License & Support“, jež zahrnuje zejména:
• přístup k novým verzím a aktualizacím softwaru;
• přístup k dokumentacím k novým verzím softwaru;
• nepřetržitou pomoc při řešení požadavků zadavatele na služby (v režimu 24/7), nepřetržitý přístup k webovým systémům zákaznické podpory, včetně možnosti zaznamenávat požadavky na služby online;
• přístup k netechnickému zákaznickému servisu během běžné pracovní doby;
• garantovanou dobu odezvy při řešení požadavků zadavatele dle úrovně závažnosti
(vše společně jen „podpora licencí Oracle“). Podpora licencí Oracle bude dodavatelem poskytována vždy také v souladu s aktuálně platnými Podmínkami technické podpory Oracle vydanými výrobcem produktů, společností Oracle Corporation, k nimž má zadavatel licence. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 36 % nových dodavatelů
• Oracle Database Standard Edition – Processor Perpetual, počet licencí zadavatele: 4 licence,
• Forms and Reports - Processor Perpetual, počet licencí zadavatele: 10 licencí.
Zadavatel požaduje za účelem zajištění technické podpory výše uvedených produktů Oracle poskytnutí služby společnosti Oracle s názvem „Software Update License & Support“, jež zahrnuje zejména:
• přístup k novým verzím a aktualizacím softwaru;
• přístup k dokumentacím k novým verzím softwaru;
• nepřetržitou pomoc při řešení požadavků zadavatele na služby (v režimu 24/7), nepřetržitý přístup k webovým systémům zákaznické podpory, včetně možnosti zaznamenávat požadavky na služby online;
• přístup k netechnickému zákaznickému servisu během běžné pracovní doby;
• garantovanou dobu odezvy při řešení požadavků zadavatele dle úrovně závažnosti
(vše společně jen „podpora licencí Oracle“). Podpora licencí Oracle bude dodavatelem poskytována vždy také v souladu s aktuálně platnými Podmínkami technické podpory Oracle vydanými výrobcem produktů, společností Oracle Corporation, k nimž má zadavatel licence. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 36 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.