Osobní ochranné pracovní prostředky pro INSID
1 250 000 1,3 miliony Kč
Zadavatel
Centrum služeb pro silniční dopravu
Dodavatel
Podání nabídek
5. května 2025 10:00
Datum zveřejnění
17. dubna 2025
Popis
Předmětem této výzvy k podání nabídek a zadávací dokumentace je uzavření rámcové dohody bez obnovení soutěže mezi zadavatelem a jedním dodavatelem, na základě, které budou činěny jednotlivé objednávky zadavatele, jejichž předmětem je zajištění průběžných dodávek osobních ochranných pracovních prostředků a výstrojních součástí (dále také společně jako „zboží“). Rámcová dohoda bude uzavřena ve smyslu § 132 odst. 3 písm. b) zákona bez obnovení soutěže mezi zadavatelem a jedním dodavatelem s délkou trvání 4 let. Přesné vymezení předmětu rámcové dohody a ostatní požadavky na jeho provedení včetně informací, podmínek a specifikací a ostatních údajů jsou vymezeny v přílohách této zadávací dokumentace.
U vybraného zboží zadavatel požaduje opatření tohoto zboží logem zadavatele. Logo v křivkách bude vybranému dodavateli dodáno při podpisu rámcové dohody. Některé zboží může být požadováno i bez nápisu.
Zadavatel bude na základě rámcové dohody, způsobem tam uvedeným, objednávat plnění vždy v čase a v rozsahu dle své aktuální potřeby. Zpravidla zadavatel realizuje v průběhu kalendářního roku přibližně 6 objednávek, přičemž jedna z nich zabezpečuje roční potřeby zadavatele, zbylých 5 objednávek je realizováno na základě aktuálních potřeb vzniklých například příchodem nového zaměstnance. Zadavatel není povinen plnění z rámcové dohody čerpat.
Zadavatel stanoví, že tato veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 zákona. Dodavatelé podají svoji nabídku na celý předmět plnění této veřejné zakázky, jak je požadováno v této zadávací dokumentaci.
Požadavky na předmět plnění této veřejné zakázky jsou podrobně specifikovány v příloze č. 1 Technická specifikace. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
U vybraného zboží zadavatel požaduje opatření tohoto zboží logem zadavatele. Logo v křivkách bude vybranému dodavateli dodáno při podpisu rámcové dohody. Některé zboží může být požadováno i bez nápisu.
Zadavatel bude na základě rámcové dohody, způsobem tam uvedeným, objednávat plnění vždy v čase a v rozsahu dle své aktuální potřeby. Zpravidla zadavatel realizuje v průběhu kalendářního roku přibližně 6 objednávek, přičemž jedna z nich zabezpečuje roční potřeby zadavatele, zbylých 5 objednávek je realizováno na základě aktuálních potřeb vzniklých například příchodem nového zaměstnance. Zadavatel není povinen plnění z rámcové dohody čerpat.
Zadavatel stanoví, že tato veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 zákona. Dodavatelé podají svoji nabídku na celý předmět plnění této veřejné zakázky, jak je požadováno v této zadávací dokumentaci.
Požadavky na předmět plnění této veřejné zakázky jsou podrobně specifikovány v příloze č. 1 Technická specifikace. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.