Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Oprava vnitřního osvětlení v budově OSSZ Jablonec nad Nisou

Zadavatel Česká správa sociálního zabezpečení Dodavatel Podání nabídek 23. září 2024 9:00 Datum zveřejnění 10. září 2024 Popis Předmětem veřejné zakázky je zejména: Oprava stávajícího stropního osvětlení osvětlením technologie LED (dodáním kombinace LED panelů přisazených a zapuštěných i jednotlivých LED svítidel) ve vybraných prostorách - v kancelářích a chodbách budovy Okresní správy sociálního zabezpečení Jablonec nad Nisou (dále jen „OSSZ Jablonec nad Nisou“) a provedení souvisejících elektroinstalačních prací včetně provedení revizí. Součástí zakázky je demontáž stávajícího osvětlení (včetně jeho ekologické likvidace), montáž nového LED osvětlení včetně jeho uvedení do provozu a vypracování revizní zprávy. Bližší specifikace dotčených osvětlovacích těles i souvisejících poskytovaných plnění je uvedena v příloze č. 1 - Specifikace díla Závazného vzorového návrhu smlouvy o dílo a dále v příloze č. 3 - Technická specifikace předmětu plnění Závazného vzorového návrhu smlouvy o dílo (Závazný vzorový návrh smlouvy o dílo je přílohou č. 3 a současně nedílnou součástí této výzvy). Předmětem veřejné zakázky je mj. i provedení začištění stropů v místech, kde dle požadavků přílohy č. 3 Závazného vzorového návrhu smlouvy o dílo bude redukován počet osvětlovacích těles a některá stávající závěsná svítidla tak nebudou nově osazena (týká se pátého nadzemního podlaží a prvního nadzemního podlaží – přístavby budovy OSSZ Jablonec nad Nisou).
Veškeré dodané prvky musí být nové, nikoli repasované či použité. Vesměs jsou požadovány energeticky úsporné varianty s dlouhou životností a vysokou hodnotou počtu spínacích cyklů.
Práce na elektrickém zařízení smí provádět jen osoba s příslušnou elektrotechnickou kvalifikací. Faktické plnění musí být poskytováno právě jen prostřednictvím fyzické osoby, která disponuje příslušným platným osvědčením v rozsahu korespondujícím poskytovanému plnění, např. revizi tak smí provádět výhradně revizní technik, který je držitelem platného osvědčení v rozsahu odpovídajícím revidovanému technickému zařízení a druhu činnosti prováděné na tomto zařízení.
Dodavatel je povinen provádět průběžně úklid a dále provést kompletní úklid před dokončením
Díla (před jeho předáním předávacím protokolem) včetně provedení kompletní likvidace veškerého
vzniklého odpadu. Dodavatel se zavazuje, že bude mít zajištěno nakládání s odpady, které nezpracuje
a bude předávat odpad do zařízení pro nakládání s odpady. Je povinen mít zajištěno převzetí množství
odpadů, které odpovídá jeho produkci. Dodavatel je povinen při poskytování plnění minimalizovat
množství obalů. Zároveň bude dodavatel spolupracovat se zadavatelem při třídění odpadů. Dodavatel
bude ekologicky likvidovat veškerý odpad vzniklý v souvislosti s takto poskytovaným plněním včetně
ekologické likvidace veškerých vybouraných stavebních prvků a součástek a dále včetně ekologické
likvidace odstraňovaných původních osvětlovacích těles (svítidel včetně žárovek, zářivek atp.) a všech
elektrosoučástek v souladu s obecně závaznými předpisy, zejména v souladu se zákonem č. 541/2020
Sb., o odpadech a dále v souladu se zákonem č. 542/2020 Sb., o výrobcích s ukončenou životností, kde
bude dodavatel plnit mj. i povinnosti posledního prodejce ve vztahu k výrobkům s ukončenou životností.
Zadavatel má zájem zadat veřejnou zakázku v souladu se zásadami společensky odpovědného
zadávání veřejných zakázek. Společensky odpovědné zadávání kromě důrazu na čistě ekonomické
parametry zohledňuje také související dopady zejména v oblasti zaměstnanosti, sociálních a pracovních
práv a životního prostředí. Zadavatel od dodavatele vyžaduje při plnění předmětu plnění veřejné zakázky
zajistit legální zaměstnávání, férové pracovní podmínky a odpovídající úroveň bezpečnosti práce pro
všechny osoby, které se na plnění veřejné zakázky podílejí. Dodavatel je povinen zajistit splnění tohoto
požadavku zadavatele i u pověřených osob. Aspekty společensky odpovědného zadávání veřejných
zakázek jsou zohledněny v textu závazného vzorového návrhu smlouvy, který je jako příloha č. 3
nedílnou součástí této výzvy.
S ohledem na skutečnost, že jde vesměs o poskytování plnění v administrativní budově a konkrétně
v místech, kde se pravidelně zdržují zaměstnanci zadavatele a v omezené míře i klienti zadavatele,
požaduje tento zadavatel, aby pro poskytování těchto plnění byly použity v co největší možné míře
ekologicky šetrné a zdravotně nezávadné materiály a postupy. Dodavatel je povinen při provádění
plnění dle této výzvy hledat ekologicky šetrná řešení, která jsou v rovnováze s důrazem na
ekonomickou výhodnost a aktuální hospodářskou situaci.
Upozorňujeme, že veškeré práce budou probíhat za provozu úřadu a dodavatel se musí
přizpůsobit této situaci a práce provádět tak, aby nedošlo k narušení běžného chodu úřadu.
Plnění bude prováděno v pracovních dnech vždy od 7 do 16 hodin, pokud nebude předem
výslovně v konkrétním případě dohodnuto jinak.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 32 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry